11:17 1403/03/27

۴۵۰۰ کیلوگرم مرغ منجمد تنظیم بازار کشف شد

no-photos

تهران- ایرنا- رئیس گشت های مشترک تعزیرات حکومتی و قاضی شعبه ۴۶ از کشف و ضبط چهار و نیم تن مرغ منجمد تنظیم بازار که به قیمت آزاد و خارج از شبکه عرضه می شد، خبر داد.

بهروز طالبیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا اظهار داشت: بر اساس گزارش مردمی، تیم گشت مشترک تعزیرات و دادستانی تهران به همراه نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی، بازرسان سازمان صنعت، معدن، تجارت، اصناف و نیروی انتظامی از یک واحد صنفی در محدوده خیابان عبدل آباد بازرسی کرد.
وی افزود: در یخچال این فروشگاه که ظرفیت نگهداری ١٠ تن گوشت داشت، چهار و نیم تن مرغ منجمد تنظیم بازار کشف شد.
طالبیان ادامه داد: واحد متخلف، در حالی که باید مرغ تنظیم بازار را به نرخ مصوب و به قیمت هر کیلو، ٨٩٠٠ تومان عرضه می کرد، به نرخ آزاد و به قیمت ۱۴ هزار تومان می فروخت.
رئیس گشت های مشترک تعزیرات گفت: پس از بررسی بازرسان و احراز تخلف، صاحب این واحد صنفی به جرم اخلال در نظام اقتصادی به دستور مقامات قضایی بازداشت و به دادسرا فرستاده شد، همچنین مرغ های کشف شده برای عرضه به نرخ مصوب تنظیم بازار، بارگیری و به میادین میوه و تره بار شهرداری فرستاده شد.
قاضی شعبه ۴۶ تعزیرات خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، گزارش آن را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی یا سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت معدن تجارت اعلام کنند تا در سریع ترین زمان ممکن رسیدگی شود.
اجتمام*۳۲۲۹*۹۴۸۲** ۱۰۵۵
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت