9:47 1403/03/28

مردمی شدن اقتصاد به معنای اداره دولت با مالیات است

no-photos

مشهد – ایرنا – وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: برای مردمی کردن اقتصاد باید دولت را با مالیات اداره کنیم که در این صورت دولت و کارمندان آن خود را در برابر مودیان مالیات پاسخگو می دانند.

فرهاد دژپسند روز پنجشنبه در حاشیه نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی طی گفت و گو با خبرنگاران افزود: به همین دلیل باید سعی کنیم بدون اینکه نرخ مالیات را افزایش دهیم با شناسایی پایه های جدید مالیاتی و جلوگیری از فرار مالیاتی، وصول مالیات را افزایش دهیم.
وی اظهار داشت: برای گرفتن مالیات، اندازه گیری درآمد و محاسبه وجود دارد لذا اگر ابهامی وجود دارد باید با ادارات استانی مربوطه طرح و مسائل روشن شود.
دژپسند گفت: در شرایط کنونی بخش خصوصی باید نقش اساسی در اقتصاد کشور داشته باشد و از سهمی که برایش قائل شده ایم هم فراتر رفته و به درستی ایفای نقش کند.
وی افزود: بخش خصوصی باید به عنوان مهاجم هم با صادرات غیر نفتی و هم با آوردن سرمایه در مبارزه با تحریم به صف دشمن نفوذ کند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: خدا را شکر می کنم که انتصاب آقای رزم حسینی به عنوان استاندار خراسان رضوی مورد استقبال واقع شده است.
۱۹۲۲/ ۶۰۵۳
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت