19:42 1403/03/28

ماشین سازی سازی سومین برد تکراری خود را جشن گرفت

no-photos

تهران-ایرنا- بازیکنان تیم ماشین سازی تبریز در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال امروز (یکشنبه) صنعت نفت آبادان را با نتیجه یک بر صفر شکست داده و سومین پیروزی تکراری خود در این فصل را جشن گرفتند.

به گزارش ایرنا؛ شاگردان «محمد رضا مهاجری» امروز (یکشنبه) در ورزشگاه «بنیان دیزل» تبریز میزبان تیم صنعت نفت آبادان بودند و این تیم را با نتیجه یک بر صفر مغلوب کردند تا برای سومین بار در طول این هفده هفته به عنوان تیم پیروز از زمین بازی خارج شوند.
«احمدرضا زنده روح» در دقیقه ۴۶ برای تیم ماشین سازی گلزنی کرد و سه امتیاز این دیدار ارزشمند را برای تیم خود به ارمغان آورد.
ماشین سازی پیش از این، تیم های پارس جنوبی را در هفته هفتم و استقلال خوزستان را در هفته شانزدهم با نتایج مشابه یک بر صفر شکست داده بود.
شاگردان مهاجری با کسب هر سه امتیاز این دیدار ۲۰ امتیازی شده و با ۲ پله صعود به طور موقت در جایگاه هفتم ایستادند.
تیم صنعت نفت آبادان نیز با ۱۷ امتیاز همچنان در رده یازدهم باقی ماند.
در دقیقه ۳۶ «رضا خالقی فر» که به دنبال اعلام ضربه کرنر در محوطه جریمه تیم صنعت نفت آبادان جاگیری کرده بود، پس از ارسال توپ و در یک رفت و برگشت اقدام به شوتزنی کرد اما شوت این مهاجم به دیرک دروازه «شهاب گردان» برخورد کرد و با بدشانسی گل نشد.
در دقیقه ۴۳ «احسان الوان زاده» پس از دریبل مدافع پیش رو از سمت راست وارد محوطه جریمه حریف شد اما شوت این بازیکن با فاصله ای اندک از دیرک عمودی حریف به بیرون رفت و گل نشد.
در دقیقه ۴۶ ارسال ضربه آزاد «احمدرضا زنده روح» درحالی که هیچ بازیکنی برروی آن اثر گذار نبود وارد دروازه « شهاب گردان» سنگربان تیم صنعت نفت آبادان شد.
یک صد و پنجاه هوادار این بازی را که در ورزشگاه «بنیان دیزل» تبریز برگزار شد، از نزدیک تماشا کردند.
**ترکیب تیم ماشین سازی تبریز:
فرناندو دخسوس، محمدحسین کنعانی‌زادگان، محمد اهل‌شاخه، سید احمد مهدی‌زاده، عزیز معبودی، احمدرضا زنده‌روح، سعید مهری، فرشاد سالاروند، احسان علوان‌زاده، فرید بهزادی‌کریمی و رضا خالقی‌فر.
سرمربی: محمد رضا مهاجری
**ترکیب تیم صنعت نفت آبادان:
شهاب گردان، وفا هخامنش، سیروان قربانی، حسین ساکی، سید محمد قریشی، مصطفی احمدی، مسلم مجدمی، وینیسیوس دی اولیویرا، طالب ریکانی، میلاد جهانی و رایس دوس جاناتان.
سرمربی: پائولو سرجیو
ماشین سازی تبریز در هفته هجدهم میهمان تیم سپید رود رشت خواهد بود و صنعت نفت نیز از تیم پدیده شهر خودرو در آبادان پذیرایی خواهد کرد.
ورزشی **۹۱۴۴**۹۱۲۹
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت