17:30 1403/03/28

دومین کشتی «لاینر» از کشور هند وارد بندر چابهار شد

no-photos

چابهار – مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: با راه‌اندازی خط کشتیرانی مستقیم بین بنادر کشور هند و چابهار برای دومین بار یک کشتی کانتینری وارد بندر چابهار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، بهروز آقایی اظهار داشت: با راه‌اندازی خط کشتیرانی مستقیم بین بنادر کشور هند و چابهار برای دومین بار طبق برنامه زمانی تعیین شده، روز گذشته کشتی کانتینری «اینتر سیدنی» وارد بندر چابهار شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان افزود: عملیات پهلودهی و تخلیه محموله این کشتی بلافاصله پس از ورود به لنگرگاه با استفاده از تجهیزات استراتژیک موجود در بندر «شهید بهشتی» چابهار آغاز شد.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط خط کشتیرانی سفر کشتی به صورت دو هفته یکبار برای بندر چابهار برنامه ریزی شده که امکان صادرات، واردات و ترانزیت کالا به صورت مستقیم از بندر چابهار فراهم شده است.

آقایی تصریح کرد: در راستای افزایش رضایتمندی و جذب حداکثری خطوط کشتیرانی، صاحبان کالا و فورواردرها اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، ارائه خدمات مطلوب، جلوگیری از زمان انتظار کشتی ها و انجام عملیات تخلیه و بارگیری کالا در کوتاهترین زمان ممکن را در رئوس برنامه های خود قرار داده است.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت