12:59 1403/03/28
شکوهی:

کنفرانس ملی توسعه اجتماعی در تبریز برگزار می شود

صافی – مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی گفت: کنفرانس ملی توسعه اجتماعی در تبریز برگزار می شود.
no-photos

علی شکوهی عصر امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: کنفرانس ملی توسعه اجتماعی، الزامات، موانع و راهکارها با مشارکت اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و دانشگاه تبریز ۳۰ بهمن ماه برگزار می گردد.

وی گفت : بخش استانی کنفرانس فوق بر موضوعات مرتبط با توسعه در آذربایجان همراه بوده و با بهره مندی از نظرات علمی و تخصصی محققان و مدیران اجرایی برگزار خواهد شد.

شکوهی با ذکر این نکته که سرمایه اجتماعی و توسعه ، الگوهای توسعه اجتماعی، دین و توسعه اجتماعی ، آموزش عالی و آموزش و پرورش و سبک زندگی و توسعه اجتماعی از محورهای این کنفرانس ملی است ، خاطر نشان کرد : تبیین راهکارهای علمی برای مواجهه با آسیبهای اجتماعی از اهداف برگزاری این کنفرانس بوده و انتظار داریم دانشگاهیان در آن حضور حداکثری داشته و تدابیر لازم را در این مورد اتخاذ کنند.

وی با اشاره به تفاهم نامه فی مابین سازمان امور اجتماعی کشور با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در زمینه کنترل و کاهش طلاق ، متذکر شد : حمایت از ایجاد بازارچه عرضه تولیدات دانشجویی با تاکید بر مشاغل کوچک و دانشجویی از برنامه های تفاهم نامه مذکور می باشد که تحت عنوان «نمایشگاه چرتکه » با مشارکت اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز بر پا می شود.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت