9:35 1403/03/27

نماینده ورزشکاران و مربیان در انتخابات قایقرانی معرفی شدند

no-photos

تهران – ایرنا – معاون وزیر ورزش و جوانان، نمایندگان ورزشکاران، مربیان، داوران و باشگاه های قایقرانی برای حضور در مجمع انتخاباتی این فدراسیون را اعلام کرد.

به گزارش ایرنا از فدراسیون قایقرانی، با توجه به برگزاری این مجمع، نمایندگان بخش های مختلف برای حضور در این مجمع از سوی محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش معرفی شدند.
بر این اساس احمدرضا طالبیان، محسن شادی و هدیه کاظمی نمایندگان ورزشکاران، مسعود مهدوی نیا نماینده داوران، حسین ملکی نماینده مربیان و باشگاه های مقاومت بسیج و مرزبانی ناجا نمایندگان باشگاه های حاضر در مجمع انتخاباتی در فدراسیون قایقرانی هستند.
مجمع انتخاباتی فدراسیون قایقرانی ۷ اسفندماه در سالن هگمتانه هتل المپیک برگزار می شود.
انتخابات ریاست فدراسیون قایقرانی که قرار بود مرداد امسال برگزار شود به دلیل تداخل با بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا به تعویق افتاد؛ با پایان این بازی ها و ابلاغ قانون منع به کار گیری بازنشستگان احمد گواری به عنوان سرپرست فدراسیون قایقرانی انتخاب و ثبت نام برای انتخابات این فدراسیون دوباره انجام شد.
احمد دنیامالی، علیرضا سهرابیان و فرحناز امیرشقاقی، غلامرضا امینی، عمران پورعسگر، محسن میلاد و فاطمه حسنی برای انتخابات مرداد ماه نام‌نویسی کرده بودند و وزارت ورزش و جوانان نیز برای این انتخابات احمدرضا طالبیان، عادل مجللی و آرزو حکیمی به عنوان نماینده ورزشکاران، ایراج اقلیمی نماینده مربیان، مسعود مهدوی‌نیا نماینده داوران، باشگاه‌های ملوان و مرزبانی نیز نماینده باشگاه‌ها معرفی کرد.
اما این اسامی برای انتخابات هفتم اسفند ۹۷ دچار تغییر شد. با اعلام قانون منع به کار گیری بازنشستگان علیرضا سهرابیان، یحیی یحیائی، رضا گل محمدی، فرحناز امین شقاقی، خسرو ابراهیمی نیا، محسن میلاد، سعید کاظمی، ناصر طالبی، سیدرضا میرابوطالبی و محمد بابایی نفراتی هستند که برای پست ریاست فدراسیون در دوره جدید ثبت نام کردند.
در لیست نفرات اعلامی وزارت ورزش برای انتخابات نیز تغییراتی ایجاد شد تا جایی که عادل مجللی، آرزو حکیمی، ایرج اقلیمی و باشگاه ملوان جای خود را به محسن شادی، هدیه کاظمی، حسین ملکی و باشگاه های مقاومت بسیج داده است.
ورزشی ** ۲۰۵۲**۲۰۲۴
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت