15:06 1403/03/27

عالیشاه: همه شرایط داوری بازی پرسپولیس را دیدند

no-photos

تهران-ایرنا- هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط داوری ها مشخص است. بهترین قاضی هواداران و آنهایی هستند که بازی را از بیرون می بینند.

به گزارش پنجشنبه شب خبرنگار گروه ورزشی ایرنا ، امید عالیشاه با اشاره به برتری سرخپوشان برابر استقلال خوزستان و اضافه شدن بازیکنان جدید به جمع شاگردان برانکو گفت: امیدوارم که این بازیکنان جدید هر چه زودتر با تیم هماهنگ شوند و ما هم به آنها کمک می کنیم تا بتوانند برای تیم مفید باشند.
وی در مورد اینکه گفته می شود از پرسپولیس حمایت هایی انجام می شود، افزود: خودتان دیگر شرایط داوری را دیدید. بهترین قاضی هواداران و آنهایی هستند که بازی را از بیرون می بینند.
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد پیروزی تیمش برابر استقلال خوزستان اضافه کرد: از شرایط بازی که راضی نبودیم.بازی گره خورده بود و سه امتیاز مهم بود که به دست اوردیم. با توجه به شرایطی که پیش آمده بود، باید می بردیم. باید همین روند را پیش ببریم و از همین الان باید به فکر بازی با پدیده باشیم.
**۹۴۶۳**۱۶۰۱**
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت