18:55 1403/03/28

کمدی تلخ سری سی ایتالیا با ۲۰ گل به پایان رسید

no-photos

تهران- ایرنا- باشگاه بحرانزده «پرو پیاچنزا» در سری سی ایتالیا پس از اینکه موفق شد حداقل بازیکنان مجاز برای رسمیت پیدا کردن یک مسابقه فوتبال یعنی تنها ۷ بازیکن را به زمین بفرستد، با نتیجه ۲۰ بر صفر در برابر تیم کوئنو در هم شکست.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، شبکه تلویزیونی «ای اس پی ان» نوشت: بر اساس گزارش ها، ۶ نفر از بازیکنان پیاچنزا شامل کاپیتان و «نیکولا چیریگلیانو» مربی این تیم زیر ۱۸ سال داشتند و هفتمین بازیکن که حداقل بازیکنان مجاز این بازی را تشکیل می داد، مسئول خدمات ۳۹ ساله این تیم بود؛ شخصی که به دلیل اینکه یکی از بازیکنان جوانان این تیم مدارک خود را در خانه جا گذاشته بود، مجبور به بازی کردن شد.
این در حالی است که بازیکن مذکور پس از رسیدن مدارکش به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و مسئول خدمات بینوا که با شماره ۱۰ وارد زمین شده و نام نوشته شده بر روی پیراهنش با نوار چسب پوشانده شده بود به دلیل شدت گرفتگی عضلات از زمین خارج شد.
پرو پیانچنزا در نیمه اول ۱۶ گل و چهار گل باقی مانده را هم در نیمه دوم دریافت کرد.
بازیکنان اصلی و کادر فنی این تیم به دلیل تعویق مکرر در پرداخت دستمزدهایشان از همراهی این تیم و سفر به کوئنو سر باز زدند.
در این بین روزنامه محلی اسپورت پیاچنزا ضمن خودداری از انتشار گزارش بازی، در مطلبی اعلام کرد که خوانندگان به محض پایان این «کمدی»، از نتیجه نهایی مطلع خواهند شد.
ورزشی**۳۹۹۱**۲۰۲۴
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت