9:20 1403/03/28
لاریجانی:

کارآفرینان سهم بالایی در اقتصاد دارند

صافی – رییس مجلس شورای اسلامی گفت: کارآفرینان نقش برجسته ای در اقتصاد یک کشور دارند، و سهم آنان سهم بیشتری نسبت به سایر صنوف است.
no-photos

علی لاریجانی امروز- دوشنبه- در آیین نکوداشت «سید علاءالدین میرمحمد صادقی» پیشکسوت کارآفرین در پیام تصویری بیان کرد: میرمحمد صادقی یک کارآفرین است و از گذشته سبکشان این بود که کارهایی را سامان دهد که به توسعه اقتصاد کشور کمک کند.

رییس مجلس در این پیام افزود: میرمحمدصادقی فرد مومنی است؛ به طور کلی ثروت در تفکر اسلامی اگر با دو خصوصیت همراه باشد امر مطلوبی است؛ یکی اینکه چطور حاصل می شود و یکی اینکه چگونه مصرف می شود؛ یک فرد با ایمان هر دو وجه را مورد توجه قرار می دهد و میرمحمدصادقی این خصلت را دارد.

لاریجانی همچنین تصریح کرد: مال حلال پیدا کردن یک وجه است و چگونه مصرف کردن آن یک وجه دیگر.

رییس مجلس در این پیام تاکید کرد: میرمحمد صادقی همیشه فرد صبوری است و در اتاق بازرگانی نوع گفت و گوی ایشان با متانت و ادب اسلامی همراه است و این خصوصیت ممکن است در افرادی که در حوزه سیاست و اقتصاد فعال هستند، کمتر دیده شود.

لاریجانی در این پیام تصویر توضیح داد: نکته دیگر اینکه، ایشان در حوزه اقتصاد فعال بوده و فهم سیاسی دارند و این فهم سیاسی وی از عمق ویژه ای، ثبات و استقامت خوبی برخوردار است.

رییس مجلس در این پیام گفت: میرمحمد صادقی قبل، حین و بعد از انقلاب فردی انقلابی بودند و هستند و از این جهت، کمتر فعالان اقتصادی به این مسایل علاقه مند هستند. انسانی که این وجوه مختلف را داشته باشد، برای اجتماع موثرتر است و برای ملت ایران هم مفیدتر خواهد بود.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت