10:56 1403/03/28

۲۰ دلال ارز پایتخت امروز دستگیر شدند

no-photos

تهران- ایرنا- رئیس پلیس فاتب تهران بزرگ از دستگیری۲۰ دلال ارز پایتخت در روز جاری خبر داد و گفت که تاکنون تعداد دلالان ارز دستگیرشده به ۱۹۰ نفر رسیده است .

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه طرح رعد ۲۲ ،در جمع خبرنگاران با تاکید به اجرای ۲۹۰ حکم قضایی اظهارداشت: تا امروز ۱۹۰ نفر از دلالان ارز دستگیر و به زندان منتقل و تقریبا همه صرافی های غیرمجاز پلمپ و متولیان آن دستگیر شدند.
رئیس پلیس فاتب تهران بزرگ به جمع آوری دلالان بازار ارز در سطح شهر تهران به خصوص چهارراه استانبول اشاره و بیان کرد: چنانچه افرادی که به صورت غیرمجاز در سایت ها و فضاهای مجازی اقدام به معاملات غیرمجاز ارز کنند پلیس با آنها برخود جدی خواهد کرد.
* دستگیری ۶۸۷ سارق و مالخر
رئیس پلیس فاتب تهران بزرگ به دستگیری ۶۸۷ سارق اشاره کرد و افزود: از جمع این سارقین ۳۴۵ نفر دارای سابقه متعدد کیفری هستند که این افراد بیشتر از چند بار روانه زندان شدند و مابقی نیز برای نخستین بار دستگیر شده اند.
وی ادامه داد: برای این سارقین ۸۵۱ پرونده تشکیل شده است.
رحیمی افزود: در طرح رعد ۲۲، ۲۴ باند سارقین متلاشی و مبلغ ۱۳ میلیارد تومان اموال مسروقه کشف شد.
*کشف ۱۳۳ هزار نوع کالای قاچاق
وی در ادامه اظهار داشت: تعداد ۱۳۳ هزار نوع کالای قاچاق توسط مامورین نیروی انتظامی کشف و ۵۵ نفر در این زمینه نیز دستگیر شدند.
رحیمی افزود: ۵ باند با تعداد ۱۲ نفر که اقدام به قاچاق کرده بودند دستگیر و از آنان ۴۶ قبضه سلاح سرد کشف شد.
رئیس پلیس فاتب تهران بزرگ اعلام کرد که در حوزه اقلام فرهنگی بیش از ۱۰ هزار سی دی مستهجن از این قاچاقچیان کشف و ضبط شد.
وی ادامه داد: در حوزه مواد مخدر نیز در کل ۳۲۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در قالب ۶ باند که در نقاط مختلف تهران اقدام به خرده فروشی می کردند، دستگیر شدند.
وی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران مبنی بر درخواست پلیس برای طرح زوج و فرد گفت: پلیس با توجه به ترافیک صبحگاهی و بالا رفتن آلودگی هوا در تهران درخواست کرده تا طرح ترافیک در روزهای ۵ شنبه تا ساعت ۱۳ و این طرح تا شب عید ادامه داشته باشد.
تهرام/ ۹۲۰۶ / ۱۵۳۹
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت