5:05 1403/03/28

خط ۶ و ۷ متروی تهران بزودی افتتاح می شود

no-photos

شهردار تهران با بیان اینکه خط ۷ متروی تهران را تا پایان امسال یا نهایتا اوایل فروردین ۹۸ افتتاح می کنیم، گفت: خط ۶ مترو نیز از دولت آباد تا شهدا افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پیروز حناچی شهردار تهران در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: خط ۷ متروی تهران را تا پایان امسال یا نهایتا اوایل فروردین ۹۸ افتتاح می کنیم.

وی با بیان اینکه خط ۶ مترو نیز از دولت‌آباد تا شهدا افتتاح می‌شود و قول دادند که ظرف یک ماه تا میدان امام حسین (ع) هم بیاید، گفت: افتتاح این خط از آن جهت اهمیت دارد که فشار را از خط ۲ بر می دارد.

حناچی با اشاره به مساله طرح ترافیک تهران، افزود: طرح ترافیک زوج و فرد برای کاهش آلودگی در درازمدت تاثیر ندارد بلکه در شرایط اضطرار جواب می‌دهد. طرح ترافیک بعدی هم در شورای ترافیک بررسی و اطلاع رسانی می‌شود.

شهردار تهران در پاسخ به سوالی در خصوص اخذ عواض از تونل‌های تهران گفت: این طرح در حد ایده بود و مصوب نشد بنابراین در حد یک شایعه باقی ماند.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت