0:06 1403/04/02

ذیحساب مرجع تشخیص نیاز ادارات نیست

no-photos

بندرعباس – ایرنا – مدیرکل نظارت بر ذیحسابی های کشور گفت: ذیحساب به عنوان یکی از مدیران مجموعه ای که در آن خدمت می کند، حق تشخیص نیاز و یا نبود نیاز دستگاه ها به هزینه های مختلف را ندارد و در این زمینه مرجع نیستند.

به گزارش ایرنا، احمدرضا پاکباز روز چهارشنبه در دومین همایش ذیحسابان و معاونان توسعه ادارات کل سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در قشم افزود: همچنین دستگاه ها نمی توانند به جای ذیحساب در تطبیق هزینه ها تصمیم گیری کنند.
وی ادامه داد: ذیحسابان همچنین حق نگاه صرفه جویی در هزینه ها ندارند و این مسایل پیش از آن، در مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان مورد نظر قرار گرفته است.
مدیرکل نظارت بر ذیحسابی های کشور بیان کرد: بودجه ای که به نهادهای مختلف تعلق می گیرد باید در راستای اهداف آن مجموعه مصرف شود و ذیحساب نمی تواند از منظر صرفه جویی به آن نگاه کند.
وی افزود: برای هماهنگی بین ذیحساب و دستگاه های اجرایی بهترین گزینه حضور ذیحساب ها در نشست های تصمیم سازی و تصمیم گیری است تا هنگامی که یک طرح به مرحله پرداخت می رسد، خود به خود تطبیق شده باشد.
پاکباز اضافه کرد: اکنون نگاه به ذیحساب به عنوان مرجع نظارت تغییر یافته است و ذیحساب در نهادی که مشغول فعالیت است، برای شتاب بخشی امور باید راهکار ارایه دهد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور نیز در حاشیه برگزاری این همایش به خبرنگاران گفت: این دومین همایشی است که با حضور معاونان توسعه و ذیحساب های ادارات کل استان های این سازمان برگزار می شود.
علیرضا هوشیار افزود: این همایش با هدف هم افزایی و افزایش هماهنگی بین این ۲ واحد در ادارات کل استان ها برگزار می شود.
وی افزود: افزایش شتاب عمل، ارتقای نظم و شفافیت مدیریتی از جمله اهداف دیگر برگزاری این همایش است.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود یک هزار و ۶۲۸ کیلومتر مربع وسعت در آب های خلیج فارس، به موازات ساحل استان هرمزگان گسترده شده است.
۹۹۴۴/۲۰۹۴/ ۶۰۴۸
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت