10:29 1403/03/28
امسال؛

۶۰۰ خادم از آذربایجان‌غربی در پیاده‌روی اربعین خدمت می‌کنند

صافی نیوز – ارومیه- مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان‌غربی گفت: خدمات موکب‌ها در پیاده‌روی اربعین رایگان بوده و ۶۰۰ خادم در موکب‌های این استان خدمت‌رسانی می‌کنند.
no-photos

به گزارش صافی، سیدحسن حسینی در این خصوص افزود: موکب‌های این استان در ایام اربعین روزانه برای ۶۰ هزار زائر در سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام اطعام و  ۱۵ هزار زائر را اسکان می‌دهد.

وی ادامه داد: تمامی خدمات بهداشتی، خوراکی، تغذیه و درمانی موکب‌های ایرانی و به تبع آن موکب‌های آذربایجان‌غربی در پیاده روی اربعین رایگان است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: ۲۱ موکب از این استان برای ارائه خدمات در اربعین آماده شده است که از ۱۰ مهرماه به کربلا اعزام و در زمان مورد نظر در مسیرهای مشخص مستقر می‌شوند.

وی با بیان اینکه این موکب‌ها از ۲۰ مهرماه ارائه خدمات خود را آغاز می‌کنند بیان کرد: موکب‌های آذربایجان‌غربی در سامرا، مهران، کربلا و در مسیرهای مابین کربلا و نجف استقرار می‌یابند.

حسینی تاکید کرد: همچنین یک موکب مرزی ویژه بازرگان برای زائران خارجی تدارک دیده شده تا زائران اهل ترکیه و جمهوری‌آذربایجان بعد از استراحت در این موکب به کربلای معلا اعزام شوند.

امسال ۲۷ مهرماه مصادف با روز اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است و شماره حساب‌های ۱۲۲۵۸۱۲۷۱۷۸۵۱ بانک انصار و ۰۱۰۳۰۳۳۵۳۵۰۰ بانک ملی پذیرای کمک‌های مردمی به ستاد اربعین است.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت