14:10 1403/03/27

اسامی بازنشستگان شاغل در دستگاه ها را منتشر کنید

no-photos

تهران- ایرنا- رئیس فراکسیون جوانان مجلس گفت: نامه‌ای به معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور جهت انتشار اسامی بازنشستگان شاغل در دستگاه‌ها ارسال کردیم.

به گزارش ایرنا از خانه ملت، سید فرید موسوی روز چهارشنبه، افزود : در راستای اجرای دقیق و درست قانون منع به کارگیری بازنشستگان و به منظور نظارت صحیح بر اجرای این قانون، نامه‌ای جهت احصا آمار بازنشستگان شاغل در دستگاه‌های مختلف خطاب به معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور تدوین شده است.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: بر این اساس مقرر شد که بازنشستگانی که به طرق مختلف در دستگاه‌های این قانون مشغول به فعالیت هستند و همچنین افرادی که بر اساس قوانین قبل از سال ۹۵ پس از بازنشستگی عودت به کار شدند را به فراکسیون جوانان مجلس اعلام شوند.
رئیس فراکسیون جوانان مجلس تصریح کرد: همچنین ضرورت دارد برای تنویر افکار عمومی گزارشی به مردم ارائه شود که چه بازنشستگانی رفته و چه افرادی به چه دلیلی در سمت‎های خود باقی مانده‌اند.
سیام*ا.ع*۱۵۳۵
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت