1:00 1403/03/27

ملت ایران از مسیر حق جدا نمی شود

no-photos

بندرعباس – ایرنا – فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدا مایه عزت و افتخار هر کشوری هستند و دشمنان بدانند نمی توانند این ملت را از مسیر حق جدا کنند.

به گزارش ایرنا، سردار علیرضا تنگسیری شامگاه چهارشنبه در آیین گرامی داشت یاد شهدای امنیت اظهار داشت: دشمنان آیا تصور می کنند با به شهادت رساندن مرزبانان به اهداف خود دست خواهند یافت، مگر بریدن سر شهدا در کردستان را فراموش کرده اند.
وی ادامه داد: برادران عزیز مرزبان ناجوانمردانه و مظلومانه به شهادت رسیدند و خون همین مظلومان باعث می شود سیلی محکمی بخورند و خواهند خورد.
وی اضافه کرد: خون مظلوم بر زمین می ریزد ولی پایمال نمی شود، دشمنان ما را از مرگ و شهادت نترسانند و از داعش ها که به خاک مذلت نشانده شدند درس عبرت بگیرند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: برای اولین مرتبه نیست که این تعداد شهید در اصفهان تشییع می شوند و ما تشیع پیکر شهدا در سال ۶۱ را در خاطر داریم.
سردار تنگسیری بیان داشت: جوانان دیگر جای این ها را را پر می کنند و به دشمنان سیلی می زنند.
وی یاد آور شد: عزیزانی که برای دفاع از ناموس شان و برای حفاظت و حراست از امنیت و مرزهای جمهوری اسلامی رفته بودند توسط بی ناموس ها به شهادت رسیدند، اگر این ها ناموس داشتند این کار نمی کردند.
فرمانده ندسا اظهارداشت: شهدا رفتند و رسالت ادامه دادن راه آنان را بر عهده داریم، دشمنان باید بدانند به عشق امام زمان (عج) سینه هایمان آماده تیرهای شان است.
سردار تنگسیری خاطر نشان کرد: امروز زبان میثم تمارهای ما به عشق امام علی (ع) بریده می شود و به دفاع از مظلومان افتخار می کنیم.
در حادثه تروریستی ۲۴ بهمن که بوسیله یک دستگاه وانت مملو از مواد منفجره در جاده خاش – زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد ۲۷ تن از نیروهای جان برکف سپاه شهید و ۱۳تن دیگر زخمی شدند.
۳۲۱۹ /۶۰۴۸
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت