15:08 1403/04/04

وزیر راه برای پیگیری مطالبات مالکان ۵۸ متری اراک قول مساعد داد

no-photos

اراک – ایرنا – وزیر راه و شهرسازی در خصوص بررسی و پیگیری مطالبات مالکان طرح ۵۸ متری اراک قول مساعد داد.

به گزارش ایرنا، مالکان طرح ۵۸ متری اراک شامگاه پنجشنبه با اطلاع از حضور وزیر راه و شهرسازی برای بهره برداری از تقاطع غیر همسطح اراک – فراهان مقابل این طرح حضور یافتند و خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.
«محمد اسلامی » با این مالکان دیدار و از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شد و مقرر شد با برگزاری نشستی به مطالبات این افراد رسیدگی کند.
وزیر راه و شهر سازی در جریان سفر به استان مرکزی ضمن بهره برداری از ۱۷ طرح راهسازی، عمرانی و روشنایی جاده ها از طرح تعریض جاده آهنگران ساروق – کمیجان و ایجاد راه روستایی وفس – آقچه قلعه نیز بازدید کرد.
طرح تعریض ۵۲ کیلومتر از جاده آهنگران ساروق – کمیجان از خرداد ماه امسال آغاز شده است و ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
بهره برداری از ۲۶ کیلومتر این جاده آغاز شده و چهار کیلومتر در دست اجرا و ۲۲ کیلومتر باقی مانده است که تکمیل آن نیازمند ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار است.
طرح جاده راه روستایی وفس – آقچه قلعه به طول ۳۰ کیلومتر از خرداد ماه امسال آغاز شده است و با ۱۰ درصد پیشرفت در حال اجراست.
بازدید از طرح ۲۲۶ واحدی مسکن امید در کوی سجادیه اراک، بازدید از روند اجرایی آزاد راه اراک – خرم آباد، بازدید از جاده اراک – خنداب – کمیجان و بازدید از جاده کمیجان – آهنگران و دیدار مردمی با مردم کمیجان از دیگر برنامه های سفر وزیر راه و شهرسازی به این استان است.
وزیر راه و شهرسازی شامگاه چهارشنبه در بدو ورود به استان مرکزی با حضور در شهرستان ساوه و زرندیه از برخی از محورهای این حوزه بازدید کرد و در نشستی با حضور مسئولان این شهرستان ها، برخی مشکلات و مطالبات مورد پیگیری قرار گرفت.
استان مرکزی با یک میلیون و ۴۱۴ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در قلب کشور قرار دارد.
۱۹۵۵/۳۰۷۵
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت