14:11 1403/03/28

برجام، بدعهدی و بی اعتمادی به وعده های آمریکا را ثابت کرد

no-photos

تهران- ایرنا- رئیس دیوان عدالت اداری گفت: برجام، بد عهدی و بی اعتمادی به وعده های آمریکا را بار دیگر ثابت کرد و نشان داد راه پیشرفت کشور، توجه به داخل است نه دشمنانی که مدام در حال مانع تراشی برای ایران هستند.

به گزارش ایرنا از دیوان عدالت اداری، حجت الاسلام و المسلمین محمد کاظم بهرامی روز یکشنبه در جلسه شورای فرماندهی حوزه و پایگاه های مستقل بسیج قوه قضائیه، افزود: انقلاب اسلامی در شرایط خطیری قرار دارد و مسئولیت بسیج در تقویت اقتدار نظام و ارتقای قدرت بازدارندگی کشور برابر تهدیدهای نظام سلطه و استکبار، بسیار حائز اهمیت است.
وی با اشاره به توطئه‌های همه جانبه و دائمی دشمنان علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران تاکید کرد: کشوری مانند ایران که به حق است و در برابر همه باطل ها ایستادگی کرده است، دائما در حال لطمه خوردن است و اگر هوشیار نباشیم و از دشمن غفلت کنیم، آسیب پذیر می شویم و ضربه می خوریم.
رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به حدیثی از امیر المومنین حضرت علی(ع) در باره دشمن شناسی که می فرمایند: «کسی که در برابر دشمنش به خواب رود، نیرنگ ها او را از خواب بیدار می کند»، افزود: برجام، به عنوان یک تجربه، بی نتیجه بودن مذاکره با امریکایی ها، بدعهدی آنها و ضرورت بی اعتمادی به وعده های امریکا را بار دیگر ثابت کرد و نشان داد راه پیشرفت کشور، توجه به داخل است نه دشمنانی که مدام در حال مانع تراشی برای ایران هستند.
وی تصریح کرد: دشمن با تمرکز بر نقاط ضعف ما بحران آفرینی می کند و هر جا ضربه خوردیم از قوت دشمن نبود بلکه از غفلت و ضعف ما بود.
بهرامی با اشاره به اینکه نباید دشمن را کوچک و ضعیف شمرد، گفت: نباید هیچ گاه دشمن را دست کم گرفت، بلکه باید با در نظر گرفتن راهکارهای مناسب، منطقی ترین برخورد را انجام داد.
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: در هر موضوعی باید به روایات اهل بیت (ع) مراجعه کرد و سخن حق را از آن والایان شنید و همین موضوع باید اساس کار پایگاه های بسیج باشد تا دیگران نگویند که بر اساس تحلیل ها و صحبت های شخصی عمل شده است بلکه عملکرد بسیج با الگوبرداری و استناد به روایات و احادیث باشد.
اجتمام*۳۲۲۹*۱۱۹۳
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت