16:27 1403/03/28
امام جمعه مراغه:

دستاوردهای انقلاب اسلامی ارزشمند و نیازمند صیانت است

صافی – عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با تاکید بر لزوم تبیین ارزش های انقلابی و اسلامی گفت: با وجود مشکلات اقتصادی، دستاوردهای انقلاب اسلامی ارزشمند بوده و نیازمند صیانت است.
no-photos

آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نمازجمعه مراغه اظهار داشت: اگر در هشت سال دفاع مقدس، وجبی از خاک میهن اسلامی در دست دشمن باقی نمانده، همه به برکت وجود انقلاب اسلامی، ایثارگری های ملت، خون شهدا و رهبری است.

وی ادامه داد: پیشرفت های کنونی و عمران و آبادانی شهرها و روستاها در کنار استقلال واقعی کشورمان دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: اکنون نیز وظیفه آحاد مردم و مسئولان، معلمان، دانشگاهیان و روحانیت تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی و خدمات آن برای جامعه و ملت بزرگ ایران است.

خطیب جمعه مراغه با اشاره به فرازهایی از سخنان رهبر انقلاب در جمع مردم آذربایجان به مناسبت سالروز قیام ۲۹ بهمن گفت: رهنمودهای رهبری در زمینه لزوم ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان باید مورد توجه آحاد مردم و مسئولان قرار گیرد.

آیت الله پورمحمدی افزود: مردم آذربایجان و تبریز در ۲۹ بهمن سال ۵۶ با حرکت عظیم خود ستون فقرات رژیم طاغوت را شکستند و پایه گذار پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شدند.

وی با اشاره به سالروز میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) ادامه داد: آن حضرت الگویی بزرگ برای دختران، بانوان و خانواده ها در جامعه اسلامی بوده و باید ایستادگی، ولایت مداری، ایثار و فداکاری را از مکتب ایشان بیاموزند.

وی با انتقاد از وضعیت حجاب در جامعه اضافه کرد: پوشش برخی دختران و زنان در معابر عمومی و مجالس زیبنده جامعه اسلامی نبوده و باید آحاد جامعه حضرت زهرا (س) را الگوی حجاب و عفاف قرار دهند.

خورشید حیدرزاده
خورشید حیدرزاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت