13:15 1403/03/28

آذری: حق ذوب آهن را از استقلال می گیرم

no-photos

تهران – ایرنا- مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان در خصوص دریافت نشدن مطالبات این باشگاه از استقلال تهران در راستای انتقال «مرتضی تبریزی»، گفت: حق مان را از استقلال خواهم گرفت.

به گزارش یکشنبه شب ایرنا، «سعید آذری» پس از باخت سه بر صفر تیمش مقابل استقلال تهران در چارچوب دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر، اظهار داشت: داستان تبریزی تا قیامت ادامه دارد و وظیفه ام دفاع از حق باشگاه ذوب آهن است.
وی در مورد شکست امروز تیمش، گفت: استقلال فعل خواستن را بهتر از ما صرف کرد و پیروز شد. هیچ زمانی توقع شکست ندارم، اما استقلال تیم شایسته میدان بود.
آذری درباره فشردگی مسابقات لیگ برتر، خاطرنشان کرد: اگر تیم را خوب حمایت کنیم، توان بالا آمدن در جدول را داریم. آنچه امروز مربی خواست، بازیکنان نتوانستند در زمین پیاده کنند.
وی در مورد مشکلات مالی باشگاهی چون سایپا در قیاس با ذوب آهن، اظهار داشت: هرچند ما نیز مشکلاتی داریم، اما از هیات مدیره کارخانه و مسئولان کارخانه ذوب آهن تشکر می کنم. البته ذوب آهن هم مشکلات خودش را دارد.
آذری در پاسخ به این سوال که توانسته است با مدیرعامل استقلال دیدار کند یا نه؟، گفت: قرار نیست هرجا همدیگر را می بینیم راجع به تبریزی صحبت کنیم. یک معامله انجام دادیم و انتظار داشتیم استقلال تعهداتش را به موقع انجام بدهد و همان طور که از پرسپولیس تا ریال آخر پول را گرفتم از استقلال هم خواهم گرفت.
استقلال با برتری در دیدار امروز با ۳۴ امتیاز به رتبه چهارم جدول رده بندی رسید و ذوب آهن ۱۴ امتیازی باقی ماند تا خطر سقوط را به شدت احساس کند.
ورزشی**۳۷۸۳**۹۱۲۹
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت