14:23 1403/03/28

ملی پوش بسکتبال: برای شکست استرالیا یکدل بودیم

no-photos

تهران- ایرنا- ملی پوش بسکتبال ایران با اشاره به پیروزی ارزشمند برابر استرالیا و صعود به جام جهانی گفت: می دانستیم که بازی بسیار سختی پیش رو داریم اما یکدل بودیم و با برد برابر این تیم سهمیه جام جهانی را گرفته و کار را تمام کردیم.

میثم میرزایی بعد از صعود تیم ملی به جام جهانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: اول از هر چیز باید این برد و صعود را به مردم تبریک بگویم که در ۲ دیدار برابر ژاپن و استرالیا خیلی خوب از ما حمایت کردند. با اینکه در مسابقه اول باختیم اما بازهم ما را تنها نگذاشتند و با حمایت خود باعث شدند که انگیزه زیادی بدست بیاوریم.
میرزایی افزود: بعد از باختی که برابر ژاپن داشتیم فشار زیادی روی تیم وارد شد. ما برابر ژاپن امتیازهای زیادی آوردیم اما حریف واقعا شب خوبی را پشت سر گذاشت. آنها آمار شوت بسیار خوبی داشتند و برنده شدند. آن بازی تلخ بود اما باید همه چیز را فراموش می کردیم تا برای دیدار با استرالیا آماده شوم و خدا را شکر توانستیم در این مسابقه خوب کار کنیم.
ملی پوش تیم بسکتبال پتروشیمی که در مسابقه برابر استرالیا آمار خیلی خوبی هم داشت، در پاسخ به این سوالی درباره ارزیابی اش از این دیدار تصریح کرد: استرالیا تیم دست و پا بسته ای نیست. آنها بازیکنان زیادی دارند که در یک سطح بازی می کنند. در این مسابقه هم به دنبال برد بودند اما ما شروع خوبی داشتیم. تلاش ما این بود که دفاع کنیم. هر بازیکنی که وارد زمین می شد تمرکزش روی دفاع بود.
وی ادامه داد: در طرف دیگر هم توانستیم به خوبی موقعیت بسازیم و امتیاز بگیریم. شروع خوب در کوارتر اول، باعث شد با روحیه بیشتر کارمان را ادامه بدهیم. همه یکدل بودیم که با برد در این مسابقه سهمیه را بگیریم.
میرزایی در پاسخ به این سوال که عملکرد خودش را چطور ارزیابی می کند؟، خاطرنشان کرد: من همیشه بدنبال بهتر شدن هستم. همیشه دوست دارم وقتی وارد زمین می شوم بهترین عملکردم را داشته باشم. پوشیدن پیراهن ملی یک افتخار است. همه بازیکنان تیم ملی هرچه دارند برای تیم ملی می گذارند و من هم دوست دارم وقتی وارد زمین می شوم موثر باشم. می دانم اشتباه هایی دارم که باید آنها را از بین ببرم اما در مجموع خوشحالم که در نهایت تیم ملی کشورم موفق شد و به جام جهانی رسید.
به گزارش ایرنا، تیم ملی بسکتبال ایران با کسب پیروزی برابر استرالیا توانست سهمیه حضور در جام جهانی ۲۰۱۹ را بدست بیاورد. جام جهانی شهریور سال آینده در چین برگزار می شود.
ملی پوش پست پنج بسکتبال ایران در پاسخ به این سوال که حضور در جام جهانی را چطور می بیند؟، تصریح کرد: حس خیلی خوبی داشت که توانستیم در خانه جشن صعود بگیریم. جام جهانی بزرگترین تورنمنت بسکتبال جهان است و از طرفی سهمیه المپیک هم دارد و حالا اهمیتی بیشتر پیدا کرده است. قطعا حضور در این رویداد اهمیت بسیار زیادی دارد و همه دوست دارند که آن را تجربه کنند.
ورزشی**ع-ح**۹۱۲۹
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت