11:36 1403/03/28

یازدهمین جشنواره جوان سرباز آغاز شد

no-photos

تهران – ایرنا – یازدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع)، جوان سرباز و هفتمین آیین تجلیل از فرماندهان نمونه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح سه شنبه با حضور فرماندهان لشگری آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، در این جشنواره قرار است از ۲۰ سرباز نمونه در ۱۰ موضوع و شاخص و همچنین ۱۰ فرمانده نمونه در سطح وزارت دفاع تجلیل شد.
امیر سرتیپ دوم پزشک فرشاد نجفی پور دبیر جشنواره جوان سرباز وزارت دفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح، درباره این جشنواره به خبرنگاران گفت: دوره خدمت مقدس سربازی دوره استعدادیابی، استعداد پروری و مهارت آموزی است و این جشنواره ویترین این دوره مقدس است که از تعدادی از سربازان نخبه به پاس خدمات شایسته ای که در دوره خدمت خود عرضه کرده اند، تقدیر می شود.
وی توجه به نسل آینده را باعث تعالی هر چه بیشتر کشور دانست و افزود: جوانان مدیران و آینده سازان این کشور هستند و نسل فردای این کشور به آنها وابسته است و ما با هدایت و پرورش هرچه بیشتر این استعدادهای ناب، می توانیم آینده بهتری برای کشور ترسیم کنیم.
جانشین سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح درخصوص دلیل تجلیل از فرماندهان در این جشنواره تصریح کرد: فرماندهان مورد تجلیل کسانی هستند که در دوره خدمت سربازی بیشترین برخورد را با سربازان دارند و از چهارمین دوره این جشنواره به بعد این موضوع مطرح و مورد تقدیر قرار می گیرند.
وی در مورد معیار و ملاک های انتخاب سرباز نمونه اظهار داشت: ۱۰ موضوع و معیار در این خصوص مطرح است که بارزترین آن بحث سرباز و خانواده ی موفق است که نشانگر اهمیت موضوع خانواده برای نیروهای مسلح را مطرح می سازد.
وی در پاسخ به کیفیت برگزاری این جشنواره خاطرنشان کرد: این جشنواره هر سال نسبت به دوره های قبل بهبود چشمگیری یافته است و امیدواریم امسال که افتخار میزبانی این جشنواره به سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح محول شده است، شاهد برگزاری مناسب و باکیفیت بیشتری باشیم.
سیام*۹۳۱۴**۱۳۳۶
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت