23:26 1403/03/26

اشتباه داوری باعث شکست تیم پارس جنوبی مقابل استقلال شد

no-photos

بوشهر-ایرنا-مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم گفت: پنالتی بازی هفته گذشته مقابل استقلال نادرست علیه این تیم گرفته شد و توپی که اوت شده بود را کرنر گرفتند تا همان توپ وارد دروازه ما شود.

به گزارش ایرنا، بهرام رضاییان روز سه شنبه در حاشیه تمرین تیم فوتبال پارس جنوبی جم در جمع خبرنگاران افزود: بازی کردن در ورزشگاه آزادی جلوی هواداران استقلال به خودی خود کار سختی محسوب می شود و وقتی در طول این بازی هم داوری به ضرر تیم میهمان سوت می زند دیگر باید چه کاری انجام دهیم؟
وی ادامه داد: اگر گل دوم به ثمر نمی رسید، با بازی خوبی که در نیمه دوم انجام دادیم، شاید می توانستیم به بازی برگردیم اما اشتباه های داوری مانع تحقق این مهم شد.
رضاییان یادآورشد:اشتباه های داوری مشکلات این تیم را دوچندان کرده از این رو انتظار داریم داوران در قضاوت های خود دقت بیشتری داشته باشند.
وی گفت:ما جزو باشگاه هایی هستیم که همواره از حاشیه و اعتراض دوری کردیم و هیچ وقت مثل برخی باشگاه ها بیانیه نداده ایم.
مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی اظهارداشت: با فشار آوردن به داوران مخالفیم اما داوران هم باید حواس خود را بیشتر جمع کنند تا چنین اشتباه های آنها باعث ناکامی تیم ها نشود.
وی یادآورشد: در شرایطی که این تیم با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند اشتباهات داوری هم بر مشکلات افزوده است که امیدواریم در آینده شاهد رفع آن باشیم.
رضاییان افزود: ما به سلامت داوران ایمان داریم و می دانیم که اگر اشتباهی رخ می دهد بطور قطع سهوی است اما دوست نداریم از اشتباه های داوری متضرر شویم.
تیم فوتبال پارس جنوبی جم اکنون با ۲۴ امتیاز در رده هفتم جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.
۷۲۱۲/۶۰۴۵
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت