7:50 1403/03/28

شریف دانشگاه اول کشور از لحاظ حجم قرارداد با صنعت است

no-photos

تهران-ایرنا- معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی شریف گفت: شریف به لحاظ حجم قراردادهای ارتباط با صنعت به عنوان دانشگاه اول در کشور است و در حوزه پایش وضعیت و عیب یابی نیز به مدد همکاران در بین دانشگاه های منطقه سرآمد و شاخص محسوب می شود.

به گزارش روز سه شنبه گروه دانشگاه ایرنا ، محمد رضا موحدی در سیزدهمین کنفرانس تخصصی پایش وضعیت و عیب یابی ماشین آلات اظهار کرد: در دهه اخیر نقش های جدیدی غیر از آموزش و پژوهش برای دانشگاه ها تعریف شده است و پاسخگویی به نیازهای اجتماعی و توسعه کسب و کارهای فناورانه به طور جدی در برنامه آنها قرار گرفته است.
** ۱۰۰ مقاله به کنفرانس ارسال شده است
علیرضا مسعودی دبیر علمی کنفرانس به موضوع پایش وضعیت از طریق آنالیز روغن پرداخت و با توجه به اهمیت بکارگیری برنامه آنالیز روغن متناسب با استراتژی نگه داری و تعمیرات و اهداف و انتظارات آن موضوعاتی را مطرح کرد.
مسعودی گفت: تعداد ۱۰۰ مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شد که پس از ارزیابی تیم داوری، تعداد ۶۶ مقاله پذیرفته شد که به صورت شفاهی و تعدادی نیز به صورت پوستر طی دو روز کنفرانس ارائه می شود.
دبیر علمی کنفرانس در ادامه خاطر نشان کرد: پایش وضعیت در ایران از سال ۱۳۶۸ فعالیت خود را آغاز کرد و امسال سی امین سال شروع جدی فناوری پایش وضعیت در صنعت کشور است و امروز پس از سه دهه شاهد توسعه این فناوری در همه گرایش ها در منطقه هستیم. همچنین ایران در مقایسه با کشورهای منطقه حرف اول را به عنوان ریشه دارترین کشور در زمینه پایش وضعیت و عیب یابی می زند.
در حاشیه این کنفرانس نمایشگاهی از محصولات شرکت ها و صنایع مختلف در حوزه پایش وضعیت برای عموم به نمایش گذاشته شد.
سیزدهمین کنفرانس تخصصی پایش وضعیت و عیب یابی با حضور جمعی از محققان و اهالی صنعت داخلی و بین المللی در سالن جابن حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.
**۹۴۶۵**۱۵۸۴
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت