8:45 1403/03/28

نمایندگان مازندران قهرمان مسابقات والیبال ساحلی بنادر شدند

صافی – در نهمین دوره مسابقات والیبال ساحلی بنادر کشور، تیم‌های والیبال ساحلی بندر امیر آباد و بندر نکا به ترتیب عناوین قهرمانی و سوم این مسابقات را از آن خود کردند.
no-photos

به گزارش پایگاه خبری صافی به نقل از واحد اطلاعات و اخبار روابط عمومی بندر امیرآباد، در نهمین دوره از مسابقات والیبال ساحلی بنادر کشور به میزبانی بندر انزلی تیم بندر امیر آباد به مقام قهرمانی و تیم بندر نکا عنوان سوم این بازی‌ها را از آن خود کردند.

سطح کیفی بالای مسابقات و آمادگی تیم‌های حاضر در این دوره از بازی‌ها بر جذابیت هر چه بیشتر آن افزوده بود. اعضای کادر فنی و بازیکنان بنادر امیر آباد و نکا برای رسیدن به سطح بالای آمادگی جهت شرکت در این مسابقات تمرین‌های سختی را پشت سرگذاشتند که نتیجه آن حضور مقتدرانه و کسب دو عنوان اولی و سومی این مسابقات بود.

بندر امیرآباد در پایان از اعضای کادر فنی، بازیکنان ،کمیته ورزش و هیئت والیبال سازمان بنادر و میزبانی خوب بندر انزلی برای این دوره از مسابقات تقدیر کرد.

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت