13:06 1403/03/27

فشارهای سلطه گران با اعتماد میان مردم و مسئولان راه بجایی نخواهد برد

no-photos

تهران – ایرنا – وزیر امور خارجه در حساب اینستاگرامی خود نوشت: با اعتماد میان مردم و مسئولان و هم‌افزایی خدمتگزاران این مرز و بوم در انجام وظایف بر اساس قانون، فشارهای سلطه‌گران کم‌خرد راه بجایی نخواهد برد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، محمد جواد ظریف در حساب اینستاگرامی خود نوشت: دریای بیکران محبت مردم بزرگ و دلاور ایران و نمایندگان ارجمندشان، اظهارات بزرگوارانه برادر عزیزم سردار سرافراز قاسم سلیمانی، نامه سخاوتمندانه و پرصلابت ریاست محترم جمهوری و کرامت و لطف پدرانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، عزم من و همکارانم در وزارت امور خارجه برای پاسداری از منافع ملی و حقوق این مردم بزرگ را دو چندان نمود.
وی یادآور شد: این وفاق و همدلی رمز پیروزی و پیشرفت این ملت بزرگ در طول چهل سال گذشته بوده است و نیز بزرگترین دلیل شکست سلطه‌گران که منافع خود را در ایجاد شکاف در جامعه‌ ایرانی جستجو کرده‌اند.
وزیر امور خارجه تاکید کرد: با اعتماد میان مردم و مسئولان و هم‌افزایی خدمتگزاران این مرز و بوم در انجام وظایف بر اساس قانون، فشارهای سلطه‌گران کم‌خرد- که پس از تحمل شکست‌ها و خسارت‌ها، هنوز هم منافع‌شان را در سلطه‌طلبی پرهزینه و بی‌حاصل، فروش سلاح و ناامن سازی غرب‌ آسیا و فشار حداکثری بر مردم بزرگ ایران جستجو می‌کنند- راه بجایی نخواهد برد.
ظریف یادآور شد: وزارت امور خارجه همواره بر این باور بوده که دیپلماسی تنها در سایه قدرت ملی، انسجام داخلی و حمایت مردمی می‌تواند دستاورد‌های میدانی را در صحنه‌های منطقه‌ای و جهانی تثبیت کند.
وی خاطرنشان کرد: امروز به لطف خدا، ثمره دلاوری‌ها و رشادت‌های بزرگ‌مردان میدان مقاومت و ایثار، با تلاش مخلصانه سربازان خط مقدم جبهه دیپلماسی به شکست تلاش صهیونیست‌ها برای احیای پروژه شوم و خطرناک امنیتی سازی ایران و تثبیت نقش سازنده، صلح طلبانه و ضد افراط‌ و خشونت ایران در صحنه منطقه‌ای انجامیده است.
وزیر امور خارجه تصریح کرد: با همدلی و هم‌افزایی در کنار همفکری و نقد سازنده، و با عنایت الهی، کاستی‌های موجود، جبران و مسیر باقی‌مانده با امید و خودباوری برای کمک به پیشرفت اقتصادی کشور و بهبود وضعیت معیشتی مردم طی خواهد شد.
ظریف تاکید کرد: تمامی ما ایرانیان بدون توجه به گرایش سیاسی و یا مذهب و قومیت در یک کشتی نشسته‌ایم و چه نیکوست که در آستانه نوروز، همه دغدغه‌های مشترک خود را به امید و فرصتی برای امنیت و پیشرفت درون‌زای ایران عزیز و برون‌گرائی خودباورانه و تعامل سازنده با جهان تبدیل کنیم تا کشتی ایران عزیزمان در دریای پرتلاطم جهان پساغربی مسیر پیشرفت و تعالی را بپیماید. به کام و آرزوی دل چو دارم خلوتی حاصل / چه فکر از خبث بدگویان میان انجمن دارم.
سیام**۹۳۱۴** ۹۰۵۳
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت