4:04 1403/03/27

برانکو: حیف از موقعیت هایی که از دست رفت

no-photos

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: بازیکنانم در دیدار با صنعت نفت آبادان بیش از ۱۰ موقعیت مسلم گلزنی داشتند که تنها یکی از آن ها تبدیل به گل شد.

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا؛ «برانکو ایوانکوویچ» پس از برتری تیمش مقابل نفت آبادان، اظهار داشت: این برد به دلیل اینکه در آستانه شروع رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به دست آمد، بسیار مهم بود.
وی افزود: ازهواداران تیم که در این هوا و زیر باران شدید تیم را تشویق کرده و حامی تیم بودند، تشکر می کنم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: هواداران کمک و یار دوازدهم ما هستند و مایلم به بازیکنانم نیز به دلیل انجام بازی بسیار خوب، تبریک بگویم.
برانکو با بیان اینکه بازیکنان تیمش در این دیدار حدود ۶۵ درصد از زمان بازی، مالک توپ و میدان بودند، عنوان کرد: اینکه این درصد از وقت بازی مالکیت دراختیار شما باشد خیلی مهم است. ما در این مدت موقعیت هایی زیادی نیز خلق کردیم و این اصلا کار ساده ای نیست.
وی ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس روز به روز پیشرفت کرده و بهتر از قبل می شوند و این مساله همچنان ادامه خواهد داشت.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اعتراض دست جمعی بازیکنان این تیم به داور، گفت: اگر صحنه را درست دیده باشید بازیکنان نفت نیز دور داور را گرفته بودند. متاسفم که تمامی نیمکت ما به سمت داور نرفت و اعتراض نکرد.
وی ادامه داد: تا به حال مشاهده کرده اید که داور وسط از داور پنجم درباره پنالتی نظر خواهی کند؟ چرا داور در دیدار ما مقابل فولاد در اهواز از داور پنجم مشورت نگرفت.
برانکو با عصبانیت گفت: داور اول سوت می زند پنالتی می گیرد و بعد از داور پنجم نظرخواهی می کند. من هم در پایان بازی به داور به دلیل این قضاوت؛ چهار بار تبریک گفتم!
وی در پاسخ به خبرنگاران درباره عملکرد «بودیمیر» و سایر بازیکنان تازه وارد این تیم، اظهارداشت: انتظار ما این است که این بازیکنان روز به روزبهتر شوند، اما معتقدیم همچنان باید به آنان فرصت داد.
برانکو یک بار دیگر با تاسف عنوان کرد: حیف شد از ۱۰ موقعیتی داشتیم که فقط یکی را گل کردیم. البته مهم این است که هم اکنون در صدر جدول هستیم و در بازی بعدی با پاختاکور در لیگ قهرمانان بازی خواهیم کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران با یک گل از سد صنعت نفت آبادان گذشت و با ۴۱ امتیاز به صدر جدول رده بندی رسید و نفت آبادان نیز در امتیاز ۱۹متوقف شد.
ورزشی **۹۱۴۴**۳۷۸۳**
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت