4:40 1403/03/27

بازی سختی برابر تراکتورسازی داریم/آنها نیازی به وا دادن ما ندارند

no-photos

تبریز- سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: بازی سختی برابر تراکتورسازی در دربی تبریز داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا مهاجری عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی ماشین سازی تبریز با تراکتورسازی گفت: فردا دربی تبریز را پیش رو داریم و بازی مهمی است.

وی با تاکید بر اینکه تراکتورسازی آنقدر قدرت دارد که نیاز به وا دادن ماشین سازی ندارد، گفت: ما فردا میزبان تیم تراکتور هستیم و بازی سختی برابر تراکتور در پیش داریم. من هفت سال است که شرایط بازی‌های دربی را تجربه می‌کنم و در مشهد چندین بار در تیم‌های سیاه‌جامگان و پدیده تجربه آن را داشته‌ام.

مهاجری با اشاره به اینکه الفاظی که در سایر دربی‌ها به کار برده می‌شود در دربی تبریز وجود ندارد، افزود: خوشحالم که جو تبریز از این قائده جدا است و مردم تبریز و آذربایجان به آن فرهنگ رسیده‌اند و این مساله نقطه عطف مهمی به حساب می‌آید.

سرمربی ماشین سازی با تاکید بر اینکه تیمی که استقلال و سپاهان را برده نیازی به کمک ندارد، ادامه داد: افرادی که این مباحث را مطرح می‌کنند شناختی از افکار ما ندارند.

مهاجری با بیان اینکه خودم هفت سال دربی مشهد را تجربه کردم، گفت: دربی تبریز متفاوت است، تنها چیزی که دربی را متمایز می‌کند این است که الفاظ بدی بین هواداران استفاده نمی‌شود.

وی ادامه داد: حساسیت وجود دارد ولی الفاظ بدی رد و بدل نمی‌شود. از روزی که در خدمت ماشین سازی هستم تمام تلاشم را کردم تا عملکرد خوبی داشته باشیم.

مهاجری سپس گفت: از وضعیت سخت هفته‌های ششم و هفتم جدا شدیم و تیم به اعتماد به نفس خوبی رسیده است. البته کار سختی برابر تراکتورسازی داریم.

وی با اشاره به برخی حواشی گفت: بعضی‌ها را به خدا واگذار می‌کنم.

وی در خصوص پیش بینی اش از لیگ برتر گفت: دوست دارم تراکتورسازی قهرمان شود و پدیده نیز سهمیه بگیرد.

مهاجری افزود: ما برای بازی با پدیده به مشهد رفتیم جنگیدیم و یک امتیاز گرفتیم، فردا بحث پیاده شدن افکار خوب مردم آذربایجان است.

وی با بیان اینکه امیدوارم سوای نتیجه یک بازی خوب برگزار شود، گفت: ما یک پاداش خوب برای بازیکنان مان در نظر گرفته‌ایم.

سرمربی ماشین سازی درباره بازیکن خارجی جدید تیمش گفت: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم کارت بازی او را برای بازی فردا بگیریم. او درگیر کارهای اداری تیم قبلی اش است و اگر امشب بتواند برگردد، می‌توانیم کارت بازی او را آماده کنیم.

وی گفت: تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و بهترین نتیجه را بگیریم.

مهاجری در خصوص محرومان و مصدومان تیمش نیز افزود: یوسف سیدی هنوز تمرین می‌کند ولی به شرایط بازی نرسیده است.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت