17:57 1403/04/06

برگزاری تریبون آزاد برای فرمانداران

no-photos

معاون سیاسی وزارت کشور در همایش فرمانداران سراسر کشور، گفت: ابتکار امروز ما برگزاری تریبون آزاد برای فرمانداران بود.

به گزارش خبرنگار مهر، جمال عرف معاون سیاسی وزارت کشور در همایش فرمانداران سراسر کشور، گفت: ما سالانه جلساتی برای همفکری و هم افزایی برای نمایندان دولت در استان‌ها و شهرستان‌ها داریم. امسال این همایش را با تدبیر جدیدی برگزار کردیم. این نشست در سه روز برگزار شد.

وی افزود: قصد ما این بود که به شکل کارگاه این همایش برگزار شود که روز اول ۷ کارگاه داشتیم و به معنایی موضوعات سیاسی، امنیتی، اجتماعی و اقتصادی مورد بحث قرار گرفت. در گذشته با مهمانان بیرون این کار صورت می‌گرفت و عموماً فرمانداران شنونده بودند ولی در سال جاری اینها در مباحث مشارکت کردند.

عرف اظهار داشت: تلاش کردیم صف و ستاد در وزارت کشور به یک گفتگو و تعامل متقابل برسد و بر اساس آماری که وجود دارد تقریبا یک سوم از فرمانداران ما در مباحث شرکت کردند و موضوعات خود را مطرح کردند. فرمانداران ما در صف هستند و در شهرستان ها به عنوان نماینده دولت فعالیت می‌کنند.

وی همچنین افزود: فرمانداران سوالات خود را مطرح کردند و معاونین وزارت کشور به سوالات پاسخ دادند. هم اینک رحمانی فضلی در حال جمع بندی مباحث هستند و ابتکار امروز ما برگزاری تریبون آزاد برای فرمانداران بود.

ادامه دارد…

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت