14:43 1403/03/28

قدرت دفاعی ایران روندی پرشتاب و غیرقابل توقف را تجربه می کند

no-photos

اهواز – ایرنا – جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران گفت: قدرت دفاعی ایران روندی پرشتاب و غیرقابل توقف را تجربه می کند و فرزندان ایران اسلامی آموخته اند که برای دفاع از ارزش ها و مکتب اسلامی باید قوی باشند.

به گزارش ایرنا سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه در پادگان شهید حبیب اللهی اهواز در جمع خبرنگاران افزود: تجهیزات و ادوات ارایه شده در این نمایشگاه تنها بخش کوچکی از دستاوردهای دفاعی ایران است که در سال های اخیر در مجموعه نیروی هوافضای سپاه تولید شده اند.
وی با بیان اینکه تمامی این دستاوردهای کم نظیر و بی نظیر در شرایط تحریم تولید شده اند، گفت: زمانی که در ساخت تجهیزات دفاعی اتکای خود را به کشورهای خارجی برداشتیم، توانمندی های داخلی افزایش یافت و سیستم های دفاعی پیشرفته ای تولید کردیم.
جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران ادامه داد: زمانی با ابتدایی ترین سلاح ها مقابل دشمن ایستادیم اما امروز به موشک هایی با چندین هزار کیلومتر با دقت بسیار بالا رسیده ایم و این نشان می دهد که راه شهیدان ما همچنان با شتاب ادامه دارد.
وی این دستاوردها را در راستای دفاع از آرمان ها و امنیت ملت خواند و افزود: کاروان های راهیان نور وقتی این واقعیت ها را در نمایشگاه روی زمین می بینند باور می کنند که امروز ایران اسلامی در آستانه تبدیل شدن به یک قدرت جهانی است.
نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه پاسداران روز پنجشنبه در آیینی با حضور جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران و جمعی از مسئولان و فرماندهان سپاه خوزستان در پادگان شهید حبیب اللهی اهواز در جنوب اهواز گشایش یافت.
۷۱۵۲/۳۰۲۲/ ۶۰۳۷
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت