7:59 1403/03/28

مشکل ۲ آزادکار تیم امید برای اعزام به مغولستان

no-photos

تهران – ایرنا – سرپرست تیم ملی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال گفت: حضور ۲ کشتی گیر ایران در رقابت های قهرمانی سال ۲۰۱۹ امیدهای آسیا منوط به همکاری نیروی انتظامی است.

به گزارش ایرنا، اردوی تیم ملی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال (امید) برای حضور در جام جهانی روسیه و رقابت های قهرمانی آسیا در مغولستان از روز ۱۲ اسفند در محل خانه کشتی عبدالله موحد تهران آغاز شده است.
با توجه به زمان نزدیکی دو مسابقه به یکدیگر با هماهنگی کادر فنی تیم های ملی بزرگسالان و امید، ۲ تیم راهی جام جهانی و پیکارهای آسیایی می شوند.
رقابت های کشتی آزاد قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا روزهای ۴ و ۵ فروردین سال ۹۸ در اولان باتور مغولستان برگزار می شود. جام جهانی کشتی آزاد روزهای ۲۵ و ۲۶ اسفند در شهر یاکوتسک روسیه برگزار می شود که در گروه یک روسیه، کوبا، ژاپن و ترکیه و در گروه دوم نیز تیم زیر ۲۳ سال ایران، آمریکا، گرجستان و مغولستان حضور دارند.
«هادی حبیبی» سرپرست تیم ملی کشتی آزاد در این خصوص گفت: «افشین رحمانی» و «علی سوادکوهی» دو کشتی گیر تیم امید برای شرکت در رقابت های زیر ۲۳ سال (امید) قهرمانی آسیا در اولان باتور مغولستان سرباز نیروی انتظامی هستند.
وی ادامه داد: از چند هفته قبل از طرق مختلف از جمله معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و سردار «ابراهیم کریمی» جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا پیگیر این موضوع بودیم و علیرغم پیگیری های این مسئولان، تاکنون اقدامی برای رفع مشکل این دو کشتی گیر صورت نگرفته است.
حبیبی خاطر نشان کرد: زمان کمی تا پایان سال باقی مانده و با توجه به اعزام تیم در روز ۲۹ اسفند از مسئولان محترم نیروی انتظامی می خواهیم که مشکل خروجی این دو کشتی گیر را برطرف کنند تا بتوانند در ترکیب تیم ملی در رقابت های آسیایی مغولستان حضور پیدا کنند.
نفرات دعوت شده برای حضور در اردوی تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا:
۵۷ کلیوگرم: افشین رحمانی
۶۱ کیلوگرم: محمد نامجو مطلق
۶۵ کیلوگرم: امیر محمد یزدانی
۷۰ کیلوگرم: فرهاد نوری
۷۴ کیلوگرم: نوید زنگنه
۷۹ کیلوگرم: علی سواد کوهی
۸۶ کیلوگرم: احمد بذری
۹۲ کیلوگرم: ارشک محبی
۹۷ کیلوگرم: عباس فروتن و دانیال شریعتی
۱۲۵ کیلوگرم: محمد مرادی
ورزشی**۱۰۶۷**۲۰۲۴
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت