15:42 1403/03/28

لایحه مشارکت عمومی و خصوصی اعلام وصول شد

no-photos

تهران- ایرنا- لایحه مشارکت عمومی و خصوصی در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، علیرضا رحیمی عضو هیات رییسه در جلسه علنی امروز مجلس گفت: لایحه مشارکت عمومی و خصوصی که از سوی دولت به مجلس رسیده به صورت عادی اعلام وصول می شد.
**مزایای اجتماعی شامل مزایای مالی و استخدامی هم می شود
نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز با طرح استفساریه جز ۶ بند ث ماده ۸۸ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه با ۱۳۷ رای موافق،۲۱ رای مخالف و ۲ رای ممتنع از مجموع ۲۰۷ نماینده حاضر موافقت کردند.
طراحان این طرح در این استفساریه از مجلس سوال کرده اند: آیا منظور از مزایای اجتماعی مذکور در جز ۶ بند ث ماده ۸۸ قانون برنامه پنج ساله مزایای مالی و استخدامی هم است؟ که در پاسخ این استفساریه آمده است بله، منظور مزایای مالی و استخدامی است.
بر اساس بند ث ماده ۸۸ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه دولت مکلف است طبق بودجه سنواتی به‌منظور حمایت و تجلیل از رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که حداقل ۶ماه سابقه حضور در جبهه دارند و جانبازان زیر ۲۵ درصد جانبازی و آزادگان با کمتر از ۶ماه سابقه اسارت و همسران و فرزندان آنان تسهیلات رفاهی، معیشتی، بهداشتی، درمانی و فرهنگی، از امتیازات یک مقطع تحصیلی بالاتر مطابق قوانین مربوطه و برای رزمندگان با حداقل ۶ ‌ماه حضور داوطلبانه در دفاع مقدس در حقوق و مزایای اجتماعی بهره مند شوند.
بر اساس مصوبه امروز مجلس، مزایای اجتماعی شامل مزایای مالی و استخدامی هم می شود.
سیام**۹۱۲۱**۳۰۵۰
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت