14:32 1403/03/28

داورزنی:سه گانه در حوزه قهرمانی جایگاه بهتری باید داشته باشد

no-photos

تهران- ایرنا- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه فدراسیون باید برنامه ۱۰ ساله ای را برای رشته سه گانه تدوین کند تصریح کرد: در این رشته و در حوزه قهرمانی باید جایگاه بهتری داشته باشیم.

به گزارش ایرنا، «محمدرضا داورزنی» امروز (چهارشنبه) در حاشیه انتخابات فدراسیون ورزش های سه گانه که در هتل ارم تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران افزود: امروز شاهد دموکراسی در مجمع انتخاباتی فدراسیون سه گانه بودیم که همانند مجامع چند فدراسیون دیگر به دور دوم رفت و در نهایت «مهدی گودرزی» نظر اعضای مجمع را جلب کرد و مسوولیت این فدراسیون را به عهده گرفت.
وی اظهار داشت: علیرغم اینکه برخی می گویند که انتخابات مهندسی شده است اما شاهد بودیم که نامزدها حضور پیدا می کنند و برنامه های خودشان را ارائه می دهند و در نهایت یک نامزد رای می آورد. در مرحله دوم نامزدها اعلام می کنند که به فرد دیگری رای دهند که خلاف قانون نیست اما مجمع به بلوغ رسیده و می داند باید چه کار کند.
داورزنی همچنین تصریح کرد: رییس جدید فدراسیون سه گانه باید از همه ظرفیت های این رشته استفاده کند و برنامه ١٠ ساله ای را تهیه کند تا بتوانیم در حوزه قهرمانی جایگاه بهتری داشته باشیم. نگاه صرف به دولت نمی تواند برنامه های این رشته را تحقق بخشد و باید از کمک بنگاه های اقتصادی و حامی مالی نیز بهره ببرد.
وی گفت: گودرزی رییس فدراسیون، برای حضور حامیان مالی نیاز به برنامه مشخص دارد. جذابیت این رشته شرایط خاصی دارد که می توان از توان صدا و سیما هم استفاده کرد و حامیان مالی را جذب کرد. فدراسیون نباید تنها وابسته به منابع مالی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان باشد.
معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: باید از ظرفیت نیروهای مسلح و وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین آموزش و پرورش استفاده کرد و در این رشته باید حرف اول را در آسیا بزنیم و در جهان جزو سه کشور برتر باشیم و این نیاز به کار و تلاش زیادی دارد. ما در شرایط فعلی مشکل اقتصادی داریم و باید از تمامی ظرفیت ها برای رفع آن استفاده کنیم.
داورزنی گفت: وزارت ورزش از فدراسیون های دارای برنامه حمایت می کند که این امر به همت و تلاش فدراسیون ها باز می گردد.
«مهدی گودرزی» رییس جدید فدراسیون ورزش های سه گانه نیز در جمع خبرنگاران گفت: به برنامه عملیاتی مالی بزرگی می اندیشم و از تمامی هیات ها کمک می گیرم. معرفی و راه اندازی تمامی این ورزش ها بزرگ ترین دغدغه ام است که تلفیق این سه رشته به صورت کامل اجرا نشده است.
وی افزود: به نظرم شانس حضور همه علاقمندان به این رشته باید ایجاد شود. «سرجیو سانتوز» مربی پرتغالی زمانی که ایران بود دو جلسه برای اهداف آینده با او داشتم و رایزنی کردم. دغدغه من استفاده از تمام ظرفیت هایش است تا این رشته رشد کند.
«مهدی گودرزی» روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش سه گانه با کسب ٢٦ از مجموع ٤٢ رای اخذ شده ریاست این فدراسیون را به عهده گرفت.
ورزشی*۹۱۲۸*۹۲۱۹*۱۰۶۷**
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت