23:21 1403/03/27

احداث پل هفت تیر پلدختر طی ۴۸ ساعت توسط ارتش

صافی – گروه ۴۱۱ مهندسی رزمی نزاجا طی ۴۸ سلعت توانست پل هفت تیر شهرستان پلدختر را مجددا احداث کند.
no-photos

به گزارش صافی نیوز، پس از دستور امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، مبنی بر تسریع در احداث پل هفت تیر شهرستان پلدختر که بر اثر سیل تخریب شده بود، گروه ۴۱۱ مهندسی رزمی این نیرو با تلاش شبانه روزی و جهادی و به کارگیری امکانات لازم پس از ۴۸ ساعت آن را احداث و راه اندازی کرد.

بنابراین گزارش، امیر سرتیپ نوذر نعمتی  جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اعلام خبر فوق گفت:  پل هفت تیر پلدختر به طول ۲۰۰ الی ۲۵۰ متر است که ۵۰ متر آن بر اثر وقوع سیل تخریب شده بود.

وی افزود: این پل که ظرفیت تحمل ۴۰ تن فشار را دارد، توسط گروه ۴۱۱ مهندسی بروجرد نیروی زمینی ارتش احداث شده و ارتباط بین غرب و شرق شهر پلدختر را برقرار کرد و با احداث این پل امکان کمک رسانی سریع‌تر و با حجم بیشتر فراهم شد.

امیر سرتیپ نعمتی ادامه داد: قطعات این پل که متعلق به گروه ۴۱۱ مهندسی نیروی زمینی ارتش و یک پل تدارکاتی است، بوسیله ۱۴ تریلی، توسط آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش از بروجرد به پل‌دختر منتقل شده است.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت