15:55 1403/03/28
رئيس هيات دوچرخه سواری مراغه خبر داد:

سه شنبه های بدون خودرو در مراغه اجرايی می شود

صافی نیوز – رئيس هيات دوچرخه سواري مراغه گفت: بزودي طرح سه شنبه هاي بدون خودرو در در اين شهرستان اجرا مي شود.
no-photos

به گزارش صافی، بهنام پاك نيا روز جمعه در همايش دوچرخه سواري مراغه افزود: سه شنبه بدون خودرو پويشي است با هدف استفاده كمتر از خودروهاي تك‌سرنشين تا از اين طريق شهروندان، به ‌جاي استفاده از خودروي شخصي، گزينه‌هاي مفيدتري مثل دوچرخه‌سواري، پياده روي، استفاده از وسايل حمل و نقل عمومي و حداقل استفاده از خودروي اشتراكي را براي كارهاي روزمره جايگزين كنند.

وي سه شنبه هاي بدون خودرو را در كاهش بار ترافيكي، پيشبرد اهداف ورزش همگاني و سالم سازي جامعه و محيط زيست موثردانست و اظهار داشت: اين پويش بايستي نهادينه و فرهنگ سازي شود.

وي اضافه كرد: پويش سه شنبه‌هاي بدون خودرو در مراغه با هدف كاهش استفاده از خودروهاي تك سرنشين با ايجاد نشاط و سلامت جسمي و روحي توسط گروه هاي مردمي و برخي دستگاه هاي متولي برنامه ريزي شده است.

پاك نيا به همايش دوچرخه سواري اشاره كرد و گفت: اين همايش با حضور ۳۰۰ نفر از دوچرخه سواران اين شهرستان در مسير يك و نيم كيلومتري ميدان عبدالقادر مراغه اي تا بوستان يادگاران و با شعار ذهن و جسم سالم با وسيله پاك برگزار شد.

وي اضافه كرد: همايش هاي دوچرخه سواري به لحاظ جذابيت خواهان بسياري دارد و جوانان و نوجوانان اين ورزش را دوست دارند و هيات دوچرخه سواري با هدف نهادينه كردن فرهنگ آن و در راستاي سلامتي جامعه و محيط زيست شرايط بر گزاري اين برنامه ها را بيشتر فراهم مي كند.

به گزارش صافی، در پايان اين همايش به قيد قرعه به نفرات شركت كننده جوايزي اهدا شد.

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت