9:09 1403/03/28
تحلیلگر کلمبیایی در گفتگو با صافی:

کفه معادله افکار عمومی جهان به نفع ایران است

صافی نیوز – «الکساندر ناگی» گفت: علیرغم کارشکنی های آمریکا و همپیمانانش، کفه معادله افکار عمومی به نفع ایران است.
no-photos

«الکساندر ناگی»، کارشناس کلمبیایی در گفتگو با صافی نیوز گفت: وزنه معادلات جهان به نفع ایران است ولی با این حال امریکایی ها همواره حقایق را در مورد ایران نادیده می گیرند.

 این تحلیلگر کلمبیایی افزود: نه تنها آمریکا، بلکه عمال و دست نشانده های آنها یعنی اسرائیل و دولت های عربی حوزه خلیج فارس و حتی برخی رهبران دنباله روی ایشان در امریکای لاتین این حقایق را باور ندارند، و نمی خواهند ملت هایشان نیز از این حقایق اطلاع پیدا کنند چرا که در صورت برملاشدن این مسائل، ساختارهای سیاسی فاسدشان همچون طوماری در هم خواهد پیچید و نابود خواهد شد.

وی افزود: آمریکا و همپیمانانش، ایران را بر اساس شرایط خودشان قضاوت می کنند. آنها سعی می کنند دروغ ها و نیرنگ هایشان را به دنیا بقبولانند. آنها با اعمالشان کرامت انسانی را به سخره می گیرند. همواره بین مسائل متعالی و موضوعات پست تنها یک قدم فاصله است و آنها هرگز قادر به تمایز این دو مقوله از یکدیگر نیستند.

این مخاطب رادیو اسپانیایی معاونت برون مرزی صداوسیما در ادامه تاکید کرد: آمریکایی ها می خواهند از ایران و به طور اخص از تشیع یک محور شرارت در اذهان جهانیان ایجاد کنند.

وی افزود: آنها این پروسه را به طور سیستماتیک از سال ۲۰۰۰ با پرونده آمیا آغاز کردند. در برابر شکست سختی که رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۰۶ در جنوب لبنان متحمل شد، سعی کردند میان شیعه و سنی تخم کینه بکارند و میان پیروان این دو مذهب اسلامی جنگ و درگیری ایجاد کنند.
ناگی اظهار کرد: در این شرایط تنها راهی که برایشان مانده ایجاد رعب و وحشت است.

وی افزود: آنها سعی دارند هر چه که با ایران و محور مقاومت در ارتباط است را به گونه ای به تروریسم مرتبط کنند و این درست همان کاری است که در مورد کمونیسم هم انجام دادند و امیدوارند از این راه موفق شوند ولی خوشبختانه برغم همه این مانع تراشی ها و هراس افکنی ها کفه معادله افکار عمومی به نفع ایران است.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت