14:43 1403/04/06
در گفتگو با خبرنگاران؛

جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

صافی نیوز – ارومیه – مسئول بسیج رسانه آذربایجان غربی از برگزاری دومین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر این استان در ۱۰ محور و هشت قالب مجزا خبر داد.
no-photos

به گزارش صافی نیوز، محمدمهرزاد صدقیانی ظهر دوشنبه با تبریک اعیاد غدیر و قربان و بزرگداشت روز خبرنگار  اظهارداشت: دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خبر داد و تصریح کرد: امسال این رویداد منسجم‌تر و اثرگذارتر از دور قبل در ۱۰ محور و ۸ قالب برگزار می‌شود.

وی گفت: در آذربایجان غربی ۲۰۳ رسانه رسمی در حال فعالیت است و رتبه کمی استان جایگاه ۱۳ کشوری است و  امسال دو کانون در استان ایجاد خواهد شد و همچنان که سال گذشته ۴۴ نفر از اصحاب رسانه و هنر در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند امسال نیز این اتفاق خواهد افتاد.

صدقیانی تصریح کرد: امروزه چگونگی تولید محتوا از مشکلات اساسی رسانه‌ها است و انتظار می‌رود در این زمینه گشایشی از سوی متولیان صورت گیرد تا رسانه‌ها در فضای بهتری به اصلی‌ترین رسالت خود که اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی است بپردازند.

وی افزود: انتقاد سازنده رسانه‌ها از مسائل مختلف در دستگاه‌های گوناگون اجرایی منجر به شفافیت بیشتر و همواره سبب پویایی می‌شود و امید می‌رود همیشه فضای انتقاد سازنده رسانه‌ها برایشان فراهم آورده شود.

صدقیانی گفت: سازمان بسیج رسانه در آذربایجان غربی از سال ۹۲ راه‌اندازی شده و هم اکنون حدود ۵۵۰ نفر جامعه هدف آن بوده و اغلب اعضا نیز از جوانان هستند و بسیج رسانه در کنار سایر تشکل‌های صنفی این عزیزان برای رشد جایگاه رسانه در تلاش است.

دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان غربی نیز در این نشست خبری اظهار داشت: جشنواره ابوذر در کشور ۵ مین مرحله برگزاری را طی می‌کند اما در استان دومین مرحله آن برگزار می‌شود با این حال نخستین حضور آذربایجان غربی در جشنواره کشوری ابوذر بسیار قدرتمند و آثار ارائه شده بسیار با کیفیت‌تر از بسیاری از استان‌ها بود.

یوسف حقدوست با بیان اینکه حمایت از رسانه از مهم‌ترین اهداف جشنواره رسانه‌ای ابوذر است افزود: شناسایی استعدادها و ظرفیت‌ها، کمک به توسعه فضای رسانه‌ای سالم با هدف توسعه پایدار،  پاسداشت زحمات پیش‌کسوتان رسانه از جمله سایر اهداف جشنواره رسانه‌ای است.

وی گفت: رسانه و دستاوردهای انقلاب اسلامی، رسانه و امنیت پایدار، رسانه و اقتصاد مقاومتی در راستای رونق تولید، رسانه و آسیب‌های اجتماعی، رسانه و محرومیت‌زدایی رسانه و حفظ محیط زیست، رسانه و مسائل صنفی خبرنگاران از محورهای جشنواره رسانه‌ای ابوذر است و فعالان رسانه می‌توانند در این جشنواره در محورهایی چون تیتر، خبر، گزارش، مصاحبه، موشن گرافی و عکس شرکت کنند.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت