9:36 1403/03/27
کواکبیان در تذکر شفاهی:

آمریکا تا زمانی که به برجام بازنگردد هیچ مذاکره‌ای صورت نمی‌گیرد

صافی نیوز – عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که آمریکایی‌ها به برجام بازنگردند و امکان انتقال پول برای ما فراهم نشود، مذاکره مجددی صورت نمی‌گیرد.
no-photos

به گزارش صافی نیوز، مصطفی کواکبیان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهار داشت: برخی همکاران  ما در مجلس طوری وانمود می کنند که گویا قرار است رئیس جمهور همین امروز با ترامپ مذاکره کند در حالی‌که واقعیت این نیست و شرط ما این است که تا آمریکایی ها به برجام بازنگردند، قرار نیست که هیچ گونه مذاکره ای صورت گیرد.

وی افزود: همچنین واسطه هایی که بعضاً پیغام می آورند به آنان هم گفته شده است که ابتدا باید تحریم ها برداشته شود، امکان انتقال پول فراهم شود و دیگر شروط ما را مورد توجه قرار دهند و حتماً اگر از موضع اقتدار، مصلحت، حکمت و تدبیر باشد، مذاکره اشکالی ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: ضمن اینکه روحانی هم کاملاً در جهت اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری حرکت می کند و اگر قرار باشد مذاکره ای صورت گیرد، حتما قبل از آن در سطوح عالی و شورای عالی امنیت ملی با هماهنگی رهبری این موضوع انجام می شود.

کواکبیان تصریح کرد: بنابراین دوستانی که تذکر می دهند و علیه رئیس جمهور حرف می زنند، بدانند که در هفته دولت بهتر است که از دولت تقدیر کنند و به آنان خداقوت بگویند اما آنان را تضعیف می کنند که بنده به آنان می گویم کمی صبر پیشه کنید و حتماً بحث مذاکره در سطوح بالای کشور تصمیم گیری می شود و بحث ساده ای نیست که ما فکر کنیم فریاد بکشیم که انجام نمی شود و یا سکوت کنیم که انجام می شود.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت