10:33 1403/03/09
در گفتگو با صافی عنوان شد؛

محدودیت ترافیکی روزهای تاسوعا و عاشورا در ارومیه اعلام شد

صافی نیوز – ارومیه – رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های منتهی به مکان‌های عزاداری در ارومیه اعمال می‌شود.
no-photos

سرهنگ عباس فرمانی در گفتگو با صافی نیوز افزود: مسیر پنجراه به میدان انقلاب از صبح تا ظهر تاسوعا و عاشورا، مسیر میدان امام حسین(ع) به طرف خیابان امام خمینی (ره) از صبح تا ظهر تاسوعا و عاشورا، مسیر کنارگذر خیابان عطایی به طرف خیابان امام خمینی (ره) از صبح تا ظهر تاسوعا و عاشورا و مسیر تقاطع شهید مدنی – شهید مطهری به طرف میدان ولایت فقیه از صبح تا ظهر تاسوعا و عاشورا محدودیت ترافیکی دارند.

وی ادامه داد: مسیر میدان طالقانی بطرف ولایت فقیه از صبح تا ظهر تاسوعا و عاشورا، مسیر تقاطع شهید منتظری – شهیدباکری به سمت میدان ولایت فقیه از صبح تا ظهر تاسوعا و عاشورا، مسیر میدان صمدزاده به طرف آرامگاه از صبح تا عصر تاسوعا و عاشورا و مسیر تقاطع برق – استادان به طرف میدان انقلاب از صبح تاظهر تاسوعا و عاشورا دارای محدودیت طرح ترافیک است.

وی اظهار داشت: مسیر سه‌راهی هلال احمر بطرف میدان انقلاب نیز از صبح تا ظهر تاسوعا و عاشورا، مسیر کوچه آگاهی و بسیج به طرف خیابان امام خمینی (ره) از صبح تا ظهر تاسوعا و عاشورا، مسیر ورودی‌های باغ رضوان به سمت داخل از صبح تا ظهر تاسوعا و عاشورا، مسیر میدان طالقانی به طرف خیابان وحدت از صبح تا ظهر تاسوعا و عاشورا نیز دارای محدودیت ترافیکی خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌غربی گفت: مسیر میدان دفاع مقدس به طرف خیابان وحدت نیز از صبح تا عصر تاسوعا و عاشورا محدودیت ترافیکی دارند.

وی اضافه کرد: امیدواریم شهروندان با همراهی و مشارکت خود، پلیس را در اعمال این محدودیت‌ها در راستای برگزاری هرچه بهتر آیین‌های عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) یاری کنند.

روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، دسته‌های عزاداری برای برگزاری مراسم سوگواری امام حسین (ع) در خیابان‌های مرکزی شهر، آستان مقدس امامزاده‌ها و بقاع متبرکه استان حاضر می‌شوند.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت