12:41 1403/03/28
معاون عمرانی فرماندار مراغه:

جمعه بازار مراغه به مکان جدید منتقل شد

صافی – معاون عمرانی فرماندار مراغه از انتقال جمعه بازار این شهر به مکان جدید خبرداد و گفت: مکان قبلی این بازار مشکلاتی را برای شهروندان و روستاییان اطراف ایجاد کرده و موجب نارضایتی آنها شده بود.
no-photos

نقی مسکینی روز چهارشنبه، اظهار داشت: جمعه بازار جدید در زمین به مساحت ۴۶ هکتار خاکبرداری، تسطیح و شن ریزی شده و به صورت غرفه در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

وی افزود: ایجاد پارکینگ و خدمات رفاهی در محوطه جمعه بازار از جمله ویژگی های مکان جدید است.

وی اضافه کرد: نهادهای اجرایی شهرستان به خصوص منابع طبیعی و شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی مراغه در اماده سازی این مکان نهایت همکاری را داشتند.

مسکینی دسترسی آسان را از مزایای مکان جدید جمعه بازار عنوان کرد و گفت: این بازار در انتهای جنوب شرقی کوه سنجان قرار دارد و از طرف اتوبان امیر کبیر محله زینال آباد، انتهای معادن کوه سنجان و همچنین از طرف محله انزاب نرسیده به روستای آغکند ثمرق قابل دسترسی است.

وی با بیان اینکه ساماندهی بازار هفتگی در روزهای جمعه و کاهش آسیب های اجتماعی و بهداشتی از اهداف اجرای طرح بود، افزود: از اصناف و شهروندان انتظار داریم در ساماندهی این بازار با دستگاهی ذیربط همکاری کنند.

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت