13:28 1403/03/28
جانشین فرمانده کل سپاه:

دشمن به اقتدار و نفوذناپذیری جمهوری اسلامی ایران معترف است

صافی نیوز – خمین- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمنان ازجمله شیطان بزرگ آمریکا، به اقتدار و نفوذناپذیری نظام جمهوری اسلامی ایران معترف هستند و این نشانگر تسلط ما برشرایط است.
no-photos

به گزارش صافی نیوز، سردار علی فدوی صبح سه شنبه در اجلاسیه ویژه نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس از سری برنامه های کنگره ملی امام و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در خمین، اظهار داشت: این ما هستیم و انقلاب اسلامی است که آنچنان بر شیطان بزرگ، آمریکا مسلط شده ایم که خودشان هم اعتراف می کنند.

وی افزود: مقام معظم رهبری می فرماید امام بر قله ای ایستاده است که همه ما بر دامنه آن ایستاده ایم که اگر به قله نگاه کنیم نمی شود. ما به همین بهانه ها جمع می شویم تا خداوند به برکت امام راحل به ما عنایت بیشتری داشته باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: اگر همه مردم تمام مردم جهان گرد هم آیند نمی توانند به عظمت امام خمینی (ره) آگاه شوند زیرا ایشان در قله قرار دارند. همانطور که شهید انسان های زیاد را مورد حمایت قرار می دهد اما از مقام و رتبه ای برخوردار است که کسی نمی تواند به مقام او دست پیدا کند.

وی بیان داشت: امروز در نظام اسلامی هر چه که وجود دارد برگرفته از عظمت امام راحل است و ما چطور در خصوص نقش ایشان فقط در دفاع مقدس سخن بگوییم؟ در دوران دفاع مقدس تمام جوانان به عشق امام خمینی (ره) در جبهه های نبرد حضور پیدا کردند و به تکالیف خود عمل کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آن چیزی که باطنا به عزت و شرف انقلاب اسلامی انجامیده، بیشتر از ظاهر است و به ذهن ها خطور نمی کند که به این میزان از عزت، شرف و اقتدار انقلاب اسلامی دست پیدا کنند.

سردار فدوی اظهار کرد: در چهل سال عمر با برکت انقلاب، شیطان بزرگ آمریکا نتوانست در ذهن، کلام و دل انقلاب اسلامی راه پیدا کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هنگامی که قرار می شود اقدامی علیه ما صورت پذیرد، کوچک ترین رزمنده انقلاب اسلامی از انقلاب دفاع می کند.  در روزهای اول انقلاب جوانان به دلدادگی امام لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند و اگر امام راحل فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند واقعا هم همینطور است.

وی تاکید کرد: این ما هستیم و انقلاب اسلامی است که آنچنان بر شیطان بزرگ، آمریکا مسلط شده است که خودشان هم اعتراف می کنند، به طوری که وزیر وقت آمریکا در پایگاه امارات درحالی که پشت سرش همین هواپیمایی که فرماندهان ما با شجاعت آن را زدند و ساقط کردند، قرار داشت، می گوید به دنبال این هستیم که ایران بازدارنده باشد. این وزیر خود را ابر قدرت می داند و عملش استکباری است. حال چرا این اعتراف را می کند زیرا در انقلاب رزمندگان به تکالیف خود عمل کردند و خداوند نیز به وعده خود در قبال آن ها عمل کرده است.

در حال تکمیل…

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت