8:46 1403/03/28

پیش بینی وضعیت بورس تا آخر هفته

no-photos

به گزارش صافی به نقل از تجارت نیوز، در حالی که متغیرها و پارامترها به نفع بازار سهام است اما معاملات این هفته با روند نزولی آغاز شد، اما نظر کارشناسان در رابطه با ادامه معاملات بورس این هفته چیست؟

عباس‌علی حقانی‌نسب، کارشناس بازار سهام در رابطه با معاملات این هفته گفت: به دلیل بالا گرفتن تنش‌ها در منطقه، بازار سهام در جریان معاملات این هفته کمی دست به عصا حرکت کرده و از طرفی به دلیل نبود پول در سهم‌های بزرگ بورس به افزایش قیمت‌های جهانی واکنش نشان نمی‌دهد، اما در جریان معاملات این هفته و هفته آتی به شاخص‌سازان توجه خواهد شد.

همچنین ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه گفت: احتمالا فردا و روزهای اتی این هفته شاهد روند متعادل‌تری در بازار سرمایه باشیم.

اما در مقابل این دو کارشناس که روند بورس هفته جاری را متعادل پیش‌بینی می‌کنند، پیمان حدادی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با ورود شاخص کل بورس به محدوده یک میلیون و ۳۹۰ هزار واحدی هشدار داد و گفت: اگر شاخص کل چند روزی کمتر از یک میلیون و ۳۹۰ هزار واحد معامله شود باید منتظر افت تا حدود ۱۰۰ هزار واحدی شاخص کل باشیم.

محمد خبری‌زاد نیز در رابطه با آینده بورس بیان کرد: فعلا بورس در کف حمایتی خود قرار دارد و امیدواریم حامیان بازار سهام بتوانند در این نقطه از ریزش بیشتر شاخص جلوگیری کنند. اگر شاخص کل همچنان روند نزولی داشته باشد احتمال رسیدن شاخص کل تا کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی هم وجود دارد. اگرچه امیدواریم انتشار گزارش‌های ۹ ماهه شرکت‌ها موجب رشد مجدد شاخص  کل شود.

انتهای خبر/

خورشید حیدرزاده
خورشید حیدرزاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت