15:48 1403/03/28

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی مشخص شد

no-photos

به گزارش صافی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،فاطمه زرین آمیزی  درباره فرآیند برگزاری هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی، گفت: طبق مصوبه ۲۹ آذر سال ۹۹ ستاد ملی مدیریت کرونا، هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در راستای جذب و استخدام نیروی مورد نیاز ۸۱ دستگاه اجرایی در ۲۴۰ شغل برای جذب و استخدام ۳۸ هزار و ۱۸۴ نفر در دو نوبت برگزار شد.

او با بیان اینکه این آزمون در ۱۸۹ شهر و ۲ هزار و ۷۳۰ حوزه برگزار شد، تصریح کرد: نوبت نخست این آزمون روز پنج شنبه ۱۱ دی با رقابت ۲۹۷ هزار و ۹۶ نفر برگزار شد. امروز (جمعه دوازدهم دی) نیز ۲۶۵ هزار و ۵۸۰ نفر در این آزمون به رقابت پرداختند.

سخنگوی سازمان سنجش درباره داوطلبان کرونایی این آزمون گفت: فرم خوداظهاری داوطلبان مبتلا به کرونا در درگاه سازمان سنجش به منظور هماهنگی با وزارت بهداشت جهت برگزاری آزمون این افراد در بیمارستان‌های منتخب وزارت بهداشت از روز چهارشنبه، ۳ دی تا پنج شنبه، ۴ دی فعال شد. در این مدت ۱۴۰ داوطلب مبتلا به کرونا شناسایی شدند که تمامی این افراد در بیمارستان بستری هستند.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش تصریح کرد: در آزمون استخدامی ۵۶۲ هزار و ۶۷۶ نفر شرکت کرده اند که در نهایت ۳۸ هزار نفر جذب خواهند شد.

زرین‌آمیزی افزود: چینش صندلی‌های آزمون با فاصله ۱.۵ متر انجام شد و محل جداگانه در حد کلاس برای داوطلبانی که دارای شرایط سرماخوردگی یا علائم مشکوک بودند در نظر گرفته شده بود.

سخنگوی سازمان سنجش در ادامه درباره زمان اعلام نتایج این آزمون گفت: نتیجه نهایی این آزمون در دهه نخست بهمن ماه منتشر می شود.

انتهای خبر/

خورشید حیدرزاده
خورشید حیدرزاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت