4:01 1403/03/27

سرنوشت پرونده های هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس

صافی نیوز / سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس جزئیات پرونده‌های هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس یازدهم را تشریح کرد.
no-photos

به گزارش ذصافی به نقل زا فارس، موسی غضنفرآبادی سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: چهارشنبه ظهر هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس جلسه داشته و آخرین پرونده‌ها و موضوعات ارسالی به این هیات نظارت را بررسی خواهیم کرد. 

وی افزود: هیچ پرونده ای از مجلس دهم در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس فعلی باقی نمانده است و عملاً تمامی پرونده‌ها مربوطه به مجلس فعلی است. 

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس درباره آخرین وضعیت شکایت رضایی کوچی از میرسلیم نماینده تهران تصریح کرد: در باره موضوع پرونده شکایت از میرسلیم تصمیمی از سوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان اتخاذ شد و موضوع از نظر این هیات تمام شده است اما میرسلیم به نظر هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان اعتراض کرده و قرار است که رای صادره در هیئت تجدید نظر بررسی شود.ش

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت