7:55 1403/03/28
فرمانده سپاه ناحیه مراغه:

هزینه عقب نشینی در برابر دشمن به مراتب بیشتر از مقاومت است

فرمانده سپاه ناحیه مراغه با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی برای مقابله با توطئه های دشمنان گفت: عقب نشینی در برابر دشمن هزینه ای به مراتب بیشتر از مقاومت دارد.
no-photos

سرهنگ پاسدار رضا سامی در یادواره 72 شهید حوزه مقاومت بسیج 9 نجف در روستای داش آتان مراغه افزود: شناخت دشمن، بصیرت و ایستادگی راه برون رفت از مشکلات و خنثی سازی نقشه های شوم نظام سلطه است.

وی گفت: باید باور کنیم که در یک جنگ اقتصادی قرار داریم تا بتوانیم با تکیه بر روحیه جهادی و انقلابی فشارها را تحمل کرده و به پیروزی دست یابیم.

وی با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت گام مهمی در راستای پیروزی در جنگ اقتصادی است ادامه داد: دشمن با توجه به اهداف شوم خود درصدد ایجاد زمینه برای براندازی نظام اسلامی از طریق وارد آوردن فشارهای اقتصادی بر کشور است.

وی گفت: ایجاد فشارهای روانی در جامعه برای به چالش کشیدن نظام اسلامی از رویکردها و راهبردهای نظام استکباری و آمریکا در جنگ اقتصادی است.

سامی افزود: متاسفانه عده ای برگزاری رزمایش و آزمایشات موشکی در عرصه دفاعی و حمایت از جبهه مقاومت را عامل تضعیف برجام عنوان می کردند در حالی که اینگونه نبوده و تکیه بر توان دفاعی عاملی بازدارنده در برابر تهدیدات دشمنان است.

وی ادامه داد: دشمن همواره به دنبال ضعیف جلوه دادن قدرت و اقتدار ملی کشورمان بوده لیکن در این راه با تکیه بر رهنمودهای رهبری و عمل به منویات ایشان پیروزی از آن ما خواهد بود.

وی اضافه کرد: با عمل به راهبردهای اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید داخلی و ایجاد روحیه جهادی می توان از این گردنه و جبهه سخت اقتصادی پیروز شد.

وی با اشاره به برگزاری یادواره های شهدا گفت: در این همایش های فرهنگی باید به وصیت شهدا که همان پشتیبانی از ولایت است عمل شود.

وی افزود: با توجه به راهبردهای دشمن در ایجاد تغییر در سبک زندگی مردم، باید آموزه های اسلامی و قرآنی و امر به معروف و نهی از منکر را سرلوحه زندگی قرار دهیم.

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت