20:01 1403/03/28

آیت‌الله مکارم‌شیرازی به ترامپ: به جهنم که از برجام خارج می‌شوی

صافی نیوز: آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: مدت زیادی مذاکره انجام شد و نتیجه آن نیز برجام بود ولی آمریکا اعلام کرد که یک طرفه خارج می‌شوم؛ باید گفت به جهنم که خارج می‌شوید.
no-photos

به گزارش صافی: آیت‌الله مکارم شیرازی در دیدار با وزیرعلوم عنوان کرد: دانشگاه یکی از ارکان کشور است و بسیاری از مسائل کشور، حول محور دانشگاه رقم می‌خورد.
او  ادامه داد: مطلوب بودن دانشگاه منوط به دو چیز است؛ اول اینکه علم به عنوان علم دنبال شود و نگاه درآمدی نداشته باشیم؛ در حوزه‌های علمیه این اتفاق رخ داده است و باید این فرهنگ در دانشگاه نیز جا بیفتد.

این مرجع تقلید شیعه بیان کرد: نکته دوم این است که گردآوری زیاد ارزشی ندارد و باید به دنبال نوآوری باشیم، گردآوری علم و تجربه دیگران خوب است ولی باید به دنبال نوآوری در علوم باشیم و به عنوان پیشرو در علوم شناخته شویم.

او ادامه داد: دانشگاه باید با نیازهای ملموس مردم ارتباط داشته باشد؛ نباید اینگونه باشد که دانشجویان خزینه‌ای از علم باشند ولی نتوانند مشکلی را از جامعه حل کنند؛ باید یک رابطه بین علوم دانشگاهی و حل مشکلات جامعه ایجاد و تقویت شود تا مردم ضرورت وجود دانشگاه در جامعه را حس کنند.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت