12:55 1403/03/28

برنامه ی وزیر پیشنهادی کشور برای انتخاب استاندارها

صافی نیوز / وزیر پیشنهادی کشور در نشست با اعضای کمیسیون بهداشت مجلس تاکید کرد که در انتخاب استاندارها بدون نگاه حزبی،‌ شایسته سالاری را مدنظر قرار خواهد داد و از افراد متخصص، متعهد و انقلابی استفاده خواهد کرد.
احمد وحیدی

به گزارش صافی به نقل از ایرنا، زهرا شیخی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت وگویی با تشریح نشست امروز کمیسیون متبوع خود با وزرای پیشنهادی کشور و اطلاعات، گفت: نمایندگان در نشست با وزیر کشور تاکید کردند که تصمیم گیری‌ها برای استان‌ها باید برخواسته از خرد جمعی و مشورت با نمایندگان مجلس باشد زیرا شناخت دقیقی نسبت به شهرهای مختلف دارند و در تصمیم گیری ها عالمانه ورود خواهند کرد.

وی ادامه داد: اعضای کمیسیون همچنین خواستار توجه به شایسته سالاری و بکارگیری افراد متخصص و متعهد شدند و وزیر پیشنهادی هم تاکید کرد که در انتخاب استاندارها شایسته سالاری را مدنظر قرار خواهم داد و حزبی عمل نمی‌کنم و از افراد متخصص، متعهد و انقلابی استفاده خواهد کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم یادآور شد: ارتقای سرمایه اجتماعی در جهت تحقق پیشرفت همه جانبه کشور، توجه به عرصه‌های حکمرانی عمومی کشور، برنامه مبتنی بر نگرش اقتصادی و اجتماعی در تحقق امنیت پایدار و پیشرفت ملی عدالت محور با لحاظ داشتن اقتضائات بومی محلی در نقاط مختلف جغرافیایی کشور و با رویکرد مشارکت محور در حوزه سیاسی و ارتقا سرمایه اجتماعی را از جمله برنامه های خود دانست.

شیخی یادآور شد: وزیر پیشنهادی کشور تاکید داشتند که عقلانیت، عدالت و معنویت مهمترین شاخصه های نظام انقلابی است که با حرکت در جهت پیشرفت و عدالت رو به سوی افق های متعالی تحقق تمدن نوین اسلامی دارد و همچنین تحقق الگوی حکمرانی و نظام انقلابی، توجه و ابتنای تمامی سیاست ها بر اساس نظریه نظام انقلابی با شعار محوری دولت مردمی و ایران قوی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم از حضور وزیر پیشنهادی اطلاعات در کمیسیون بهداشت خبر داد و گفت: حجت‌الاسلام اسماعیل خطیب برنامه‌های خود را به کمیسیون ارائه کرد و نمایندگان خواستار جلوگیری از تحقق برنامه‌هایی شدند که ایجاد ناعدالتی در کشور را به دنبال دارد.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت