0:38 1403/03/28
حقیقت پور:

منتظريم دولت رئيسی به بلوغ رفتاری برسد

صافی نیوز / فعال سياسي اصولگرا گفت: منتظر مي مانيم تا دولت بلوغ رفتاري و اجرايي را پيدا کند تا ببنيم دولت در عين دوندگي و حضور در بين مردم، آيا عاقلانه نيز رفتار مي کند؟ تصميمات صحيح، منطقي و درست مي گيرد؟ يک دونده عاقل بهتر از يک نشسته عاقل خواهد بود. آن تصميمي خوب است که 10 تا دانشگاه پاي آن را امضا کنند، نه تصميم في البداهه و شتابزده.
منصور حقیقت پور

به گزارش صافی به نقل از نامه نیوز، دولت سيد ابراهيم رئيسي در حالي مستقر شد که با بحران هاي بزرگي بايد دست و پنجه نرم کند، مهمترين آنها بحران سرمايه اجتماعي است.

منصور حقيقت پور درباره راهکار دولت سيدابراهيم رئيسي براي حل بحران سرمايه اجتماعي گفت: بالاخره دولت با ترميم سرمايه اجتماعي دوباره بايد اميد و باور مردم به قدرت اجرايي را احيا کند. همه اقشار جامعه مردم ايران هستند اما طيف زحمت کش طبقه محروم و آسيب پذير هميشه براي دفاع از انقلاب و نظام در صحنه بودند و آقاي رئيسي در درجه اول بايد بتواند اين طبقه را دوباره اميدوار کند.

وي افزود: گرچه مخاطب اصلي ما محرومان و طبقات زحمت کش هستند اما در مراحل بعدي ساير اقشار مردم بايد به باور و اميد درباره توان اجرايي دولت برسند چون آنها نيز داراي ظرفيت هاي بزرگ اقتصادي و علمي هستند که اگر وارد صحنه شوند قطعا کمک هاي بزرگي به حل مشکلات کشور مي کند.

اين فعال سياسي درباره اينکه حرف دولت سيدابراهيم رئيسي براي کدام طبقه اجتماعي باور پذيرتر است؟ يادآور شد: حتما طبقه محرومان چنين ويژگي دارد چون اين قشر طيف بزرگتر جامعه هستند و بايد زودتر مورد ملاطفت هاي اجرايي و عملياتي قرار بگيرند که اين باور در آنها شکل بگيرد اگر دولت حرفي مي زند از روي دلسوزي، صداقت و کارشناسي است.

وي درباره نوع نگاه مردم به نسبت ميان دولت سيدابراهيم رئيسي و نظام اظهار کرد: دولت رکن رکين حاکميت و نظام است چون ۸۰ درصد امور اجرايي کشور را در اختيار دارد. حتما اگر در اينجا بد عمل شود تأثير خودش را بر کل نظام خواهد گذاشت. به عبارت ديگر مردم عملکرد دولت را به حساب نظام مي گذارند.

حقيقت پور درباره شبيه سازي سفرها و بازديدهاي سيدابراهيم رئيسي با اقدامات دوره رياست جمهوري محمود احمدي نژاد گفت: در درجه اول نيازمند آن هستيم که مديران بتوانند تصميم خوب بگيرند. گرچه در ميان مردم بودن خوب است اما به شخصه توليد تصميمات صحيح، عقلايي و علمي را به دويدن بين استان ها ترجيح مي دهم.

وي افزود: منتظر مي مانيم تا دولت بلوغ رفتاري و اجرايي را پيدا کند تا ببنيم دولت در عين دوندگي و حضور در بين مردم، آيا عاقلانه نيز رفتار مي کند؟ تصميمات صحيح، منطقي و درست مي گيرد؟ يک دونده عاقل بهتر از يک نشسته عاقل خواهد بود. آن تصميمي خوب است که ۱۰ تا دانشگاه پاي آن را امضا کنند، نه تصميم في البداهه و شتابزده.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت