10:10 1403/03/28

ويژگی های منحصربفرد ارتش جمهوری اسلامی ايران نسبت به ساير ارتش‌ها از زبان فرمانده

صافی نیوز / فرمانده کل ارتش جمهوري اسلامي گفت: ارتش به دليل اينکه فرمانده‌اش ولي فقيه است مورد احترام و مورد علاقه مردم است.
سیدعبدالرحیم موسوی

به گزارش صافی به نقل از ایسنا، امير سرلشکر سيد عبدالرحيم موسوي در اختتاميه نوزدهمين دوره رزم مقدماتي مشترک اظهار کرد: ارتش جمهوري اسلامي ايران، نيروي انتظامي را برادر عزيزتر از جان خود مي‌داند و در هر جايي که نياز باشد دست در دست نيروي انتظامي و پشتيبان آنان است.

فرمانده کل ارتش اضافه کرد: نيروي انتظامي نماد اقتدار و دفاع از ارزش‌هاي اسلامي ايراني و سمبل امنيت جامعه است؛ لذا ما توفيق نيروي انتظامي را موفقيت اين کشور مي‌دانيم.

وي افزود: ارتشي بودن يک شغل نيست، بلکه يک هدف والا و يک انتخاب مقدس است. اما ارتش جمهوري اسلامي ايران ويژگي‌هايي دارد که آن را نسبت به ساير ارتش ها هم ممتاز کرده است.

وي در تبيين ارزش هاي ارتش تصريح کرد: فرمانده اين ارتش، ولي فقيه است؛ نايب آقا امام زمان(عج) است. شخصيت دانشمند مقتدر متقي، که حتي دشمنان ما به دانايي و توانايي رهبر عزيز معترفند و در برابر آن تعظيم مي کنند. ارتش به دليل اينکه فرمانده‌اش ولي فقيه است مورد احترام و مورد علاقه مردم است. در چنين ارتشي کليه اعمال و اقدامات ما وقتي با نيت خالص همراه شد، مي شود عبادت، و اين بزرگترين نعمت خداوند به ما سربازان ارتش انقلابي جمهوري اسلامي ايران است.

موسوي افزود: امتياز ديگر اسلامي بودن است. ارتش جمهوري اسلامي ايران برمبناي حدود و قيود و آموزه هاي اسلامي اداره مي شود و حرکت مي کند، امروز مردم ار تشي بودن را به معناي متدين بودن و متشرع بودن مي‌شناسند. ارتش منضبط، قدرتمندِ متدين. اين ارتش به دنبال حفظ و گسترش و ارائه ارزش‌هاي اسلامي است. اين ارتش نمايشگاهي از ارزش‌هاي اسلامي است که مي‌توان آن را سر دست گرفت و به همه و به جهان نشان داد.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: البته در هر سازماني ممکن است چيزهايي باشد، افرادي باشند که هم جهت با مسير و اهداف کلي سازمان نباشند. اما روح حاکم، دين و اخلاق است و هرکسي از دين و اخلاق دور باشد در اين سازمان هيچ جايگاهي ندارد.

وي تاکيد کرد: ويژگي بعدي انقلابي بودن است؛ ارتش جمهوري اسلامي ايران يک ارتش انقلابي است، دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌هاي انقلاب را وظيفه ذاتي خود مي‌داند، روحيه انقلابي در تک ‌تک افراد جريان دارد، استکبار ستيزي و دفاع از مظلوم فرهنگ سازماني اين ارتش است و قاطبه اعضاي اين ارتش را جوانان پرشور انقلابي تشکيل مي‌دهند.

موسوي يادآور شد: امتياز ديگر مردمي بودن است. ارتش از مردم، با مردم، در کنار مردم و در خدمت اهداف مردم است. اين ويژگي بايد حفظ شود و روز به روز گسترش يابد. همه ما موظف هستيم اين فرهنگ و تفکر و منش مردمي بودن را در خودمان و در سازمان تقويت کنيم و با همين مرام پيش برويم.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت