15:51 1403/03/27
کرملين:

پوتين فعلا قصد شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل را ندارد

صافی نیوز / سخنگوي کرملين امروز جمعه گفت، ولاديمير پوتين برنامه‌اي براي شرکت در نشستهاي مجمع عمومي سازمان ملل در نيويورک که در اواخر سپتامبر برگزار مي‌شوند، ندارد اما هنوز نميتوان شرکت او در اين مجمع را کاملا رد کرد.
سازمان ملل متحد

به گزارش صافی به نقل از ایسنا، ديميتري پسکوف، سخنگوي کرملين به خبرنگاران گفت: ولاديمير پوتين، رئيس جمهوري روسيه در حال حاضر برنامه‌اي براي شرکت در اين نشست‌هاي مجمع عمومي سازمان ملل ندارد اما نبايد کاملا آن را منتفي دانست. پسکوف به خبرنگاران گفت: تاکنون برنامه اي در اين خصوص وجود نداشته است. اما در حقيقت ابتکارهاي متفاوت سريعا بروز پيدا مي‌کنند، بنا براين من هيچ چيز را کاملا رد نمي‌کنم. همچنين اين سخنگوي کرملين گفت، پوتين برنامه اي براي شرکت در يک اجلاس اينترنتي سازمان دهي شده از سوي جو بايدن در زمينه انرژي و آب و هوا را ندارد و از طريق مجاري ديپلماتيک روند اخذ تاييديه براي شرکت يک نماينده روسيه در اين اجلاس در جريان است.

جو بايدن، رئيس جمهور آمريکا قرار است امروز جمعه ميزبان رهبران جهان در يک نشست بر سر تشديد تلاشها براي مقابله با تغييرات آب و هوايي باشد و به دنبال به جريان انداختن اين روند در آستانه اجلاس بين‌المللي اواخر سال جاري ميلادي در شهر گلاسکوي اسکاتلند بر سر مساله گرمايش جهاني است.

به گزارش رويترز، بايدن ميزبان نشست مجازي “مجمع اقتصادهاي عمده” از محل کاخ سفيد در دنباله نشست روز زمين در ماه آوريل که ميزباني کرد، است و قصد رونمايي از اهداف جديد کشورش در زمينه کاستن از انتشار گازهاي گلخانه و فشار به کشورهاي ديگر با هدف تلاش بيشتر براي مهار انتشار اين گازها از سوي خودشان را دارد.

کاخ سفيد نام کشورهاي شرکت کننده در اين نشست امروز را منتشر نکرده است. نشست ماه آوريل شامل اظهارات رهبران چين، روسيه و آلمان و ديگر رهبران ارشد جهان بود.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت