14:11 1403/03/27
فتحی:

هیات مدیره جدید به پیشرفت و توسعه استقلال کمک می کنند

صافی – مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اعضای جدید هیات مدیره قطعا خواهند توانست به پیشرفت و ترقی باشگاه در همه ابعاد و زمینه ها کمک و مساعدت نمایند.
no-photos

امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن تشکر از عنایت ویژه وزیر محترم ورزش و جوانان و ریاست مجمع باشگاه استقلال در خصوص انتخاب اعضای جدید هیات مدیره، به اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال خوش آمد گفته و برای آنان آرزوی موفقیت کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد اعضای جدید با توجه به سابقه کاری خود و توانمندی در حوزه های ورزشی و اقتصادی قطعا خواهند توانست به پیشرفت و ترقی باشگاه در همه ابعاد و زمینه ها کمک و مساعدت نمایند.

فتحی از زحمات و تلاش های بی وقفه تمامی اعضای هیات مدیره سابق آقایان ملکی، قراب، زمانی و افتخاری تقدیر و تشکر نمود و اعلام کرد این بزرگواران در زمان تصدی خود در هیات مدیره از هیچ کوششی در جهت اعتلای باشگاه دریغ نکردند و من وظیفه خود میدانم از زحمات تک تک این عزیزان تقدیر و تشکر کنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان گفت: امیدوارم شروع به کار هیات مدیره جدید منشا خیر و برکت برای باشگاه بزرگ و مردمی استقلال باشد که قطعا همین طور خواهد بود.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت